Wersja historyczna publikacji, ważna od: 29.11.2021 12:37:32 do: nadal, opublikowana przez: Katarzyna Oszańca

ZAPYTANIE OFERTOWE – na dostawę pn.: Zakup przenośnych rzutników multimedialnych w ramach standardu wyposażenia gminnego koordynatora POP, w ramach realizacji projektu LIFE pn.: “Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego” LIFE_AQP_OPOLSKIE_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 (B5)

       1.           NAZWA PROJEKTU LUB PROGRAMU

Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. „Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego” LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

       2.            TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone będzie w trybie: zamówienia publicznego, którego  wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320, z 2021 r. poz. 464). Rodzaj zamówienia: dostawa.

     3.            OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup przenośnych rzutników multimedialnych w ramach standardu wyposażenia gminnego koordynatora POP, w ramach realizacji projektu LIFE pn.: "Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego" LIFE_AQP_OPOLSKIE_2019.PL - LIFE19 GIE/PL/000398 (B5). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie pn.: Zapytanie ofertowe – rzutniki multimedialne.

      4.            TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej współpracy i stałego kontaktu z Zamawiającym.

      5.            WARUNKI UDZIAŁU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej:
  • posiadania wiedzy i doświadczenia.
Szczegóły dotyczące warunku udziału i oceny spełnienia warunków znajdują się w dokumencie pn.: Zapytanie ofertowe – rzutniki multimedialne.

        6.            TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy składać do 29 lipca 2021 r., wyłącznie w formie elektronicznej, na adres e-mail: dos@opolskie.pl. O zachowaniu terminu dostarczenia oferty decyduje data wpływu e-mail na skrzynkę Zamawiającego. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Zleceniodawca poprawi w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Cena musi uwzględniać koszt dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (Opole).

      7.            OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna:
  • posiadać datę sporządzenia i podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy;
  • zawierać nazwę, adres, numer NIP, numer telefonu, adres poczty elektronicznej Wykonawcy;
  • zawierać cenę netto i brutto oraz stawkę VAT w złotych polskich;
  • zostać sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
  • zawierać uzupełnione i podpisane załączniki: załącznik nr 2. Spełnienie warunku udziału, załącznik nr 3. Wykaz wykonanych dostaw;
  • zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

     8.            KRYTERIUM WYBORU OFERT

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów w oparciu o kryteria i ustaloną punktację. Szczegóły znajdują się w dokumencie pn.: Zapytanie ofertowe – rzutniki multimedialne. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza i uzyskała łącznie ze wszystkich kryteriów oceny ofert największą liczbę punktów. Ocena punktowa zostanie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Po dokonaniu wyboru Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji warunków i ceny zamówienia.

    9.            OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO

W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że na stronie: https://bip.opolskie.pl/2018/06/ochrona-danych-osobowych/ zamieszczona  jest klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych.  Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej. W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Panem Tomaszem Tańczukiem, nr tel. 77/549 38 71

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

W wyznaczonym terminie wpłynęło sześć (6) ofert:
  1. TERG S.A. Roman Radowski - Złotów -  termin złożenia oferty: 29.07.2021 r. godz. 12.42 (drogą elektroniczną);
  2. Barzycki Inwestycje Tomasz Barzycki - Kuków - termin złożenia oferty: 29.07.2021 r. godz. 01.10 (drogą elektroniczną);
  3. Morela.net Sp. z o. o. - Kraków - termin złożenia oferty: 29.07.2021 r. godz. 11.45 (drogą elektroniczną);
  4. Grupa MAC S.A. - Kielce - termin złożenia oferty: 28.07.2021 r. godz. 13.58 (drogą elektroniczną);
  5. CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. - Radom - termin złożenia oferty: 28.07.2021 r. godz. 16.31 (drogą elektroniczną);
  6. PROJEKCJA Sp. z o.o. - Wrocław - termin złożenia oferty: 28.06.2021 r. godz. 15.12 (drogą elektroniczną).
Wszystkie oferty spełniały warunki określone w ogłoszeniu. Wybrana oferta: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom telefon: 48 360 00 21 e-mail: przetargi@cezarkomputery.pl Uzasadnienie: Oferta uzyskała największą ilość punktów wg ustalonego kryterium wyboru ofert, a tym samym firma CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. została wybrana na Wykonawcę dostawy.

INFORMACJA O PODPISANIU UMOWY Z WYKONAWCĄ

Uprzejmie informuję, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 130 tys. zł została zawarta umowa z Wykonawcą: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom Termin podpisania umowy: Umowa nr DOŚ-VI.042.5.2021 podpisana w dniu 20.08.2021 r. w Opolu. Koszt realizacji zadania: 67693,05 zł brutto, 55035,00 netto.

Data ważności:29.07.2021
Osoba odpowiedzialna:Manfred Grabelus - Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska
Typ:Zakupy Program LIFE

Załączniki

Metryczka

Dokument wytworzył:Manfred Grabelus - Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska
Data wytworzenia:22.07.2021
Godzina wytworzenia:13:14
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry