Wersja historyczna publikacji, ważna od: 29.11.2021 12:28:57 do: nadal, opublikowana przez: Katarzyna Oszańca

ZAPYTANIE OFERTOWE – „Zaprojektowanie i wykonanie tablic informacyjnych naściennych, banerów rolowanych (roll-up) i ścianki reklamowej” w ramach realizacji projektu LIFE pn.: “Wdrożenie systemuzarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego”LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 (B7, D1)

1. NAZWA PROJEKTU LUB PROGRAMU

Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu LIFE pn. „Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego” LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone będzie w trybie: zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320, z 2021 r. poz. 464). Rodzaj zamówienia: dostawa.

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie tablic informacyjnych naściennych, banerów rolowanych (roll-up) i ścianki reklamowej w ramach realizacji projektu LIFE pn.: "Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego" LIFE_AQP_OPOLSKIE_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 (B7, D1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie pn.: Zapytanie ofertowe.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej współpracy i stałego kontaktu z Zamawiającym.

5. WARUNKI UDZIAŁU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej: posiadania wiedzy i doświadczenia. Szczegóły dotyczące warunku udziału i oceny spełnienia warunków znajdują się w dokumencie pn.: Zapytanie ofertowe 

6.  TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy składać do 8 czerwca 2021 r., wyłącznie w formie elektronicznej, na adres e-mail: dos@opolskie.pl. O zachowaniu terminu dostarczenia oferty decyduje data wpływu e-mail na skrzynkę Zamawiającego. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Zleceniodawca poprawi w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Cena musi uwzględniać koszt dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna:
  • posiadać datę sporządzenia i podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy;
  • zawierać nazwę, adres, numer NIP, numer telefonu, adres poczty elektronicznej Wykonawcy;
  • zawierać cenę netto i brutto oraz stawkę VAT w złotych polskich;
  • zostać sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
  • zawierać uzupełnione i podpisane załączniki: Załącznik nr 2. Spełnienie warunku udziału, Załącznik nr 3. Wykaz wykonanych dostaw;
  • zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

8. KRYTERIUM WYBORU OFERT

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów w oparciu o kryteria i ustaloną punktację. Szczegóły znajdują się w dokumencie pn.: Zapytanie ofertowe Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza i uzyskała łącznie ze wszystkich kryteriów oceny ofert największą liczbę punktów. Ocena punktowa zostanie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Po dokonaniu wyboru Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji warunków i ceny zamówienia.

9. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO

W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że na stronie: https://bip.opolskie.pl/2018/06/ochrona-danych-osobowych/ zamieszczona  jest klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych.  Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

W wyznaczonym terminie składania ofert wpłynęło 11 ofert: 1) REKUS Iwona Świderska - Warszawa termin złożenia oferty: 07.06.2021 r. godz. 10.41 (drogą elektroniczną) 2) Exact Jolanta Trącewicz - Łomianki termin złożenia oferty: 07.06.2021 r. godz. 14.55 (drogą elektroniczną) 3) PRINTMEDIA24 XERODRUK Sp. z o.o. Sp.k - Warszawa termin złożenia oferty: 07.06.2021 r. godz. 13.38 (drogą elektroniczną) 4) dB Unlimited Ludmiła Śnieżko - Warszawa termin złożenia oferty: 09.06.2021 r. godz. 00.01 (drogą elektroniczną) 5) 3R Agencja Reklamowo- Marketingowa Sylwiusz Gruś - Brzeg termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 08.45 (drogą elektroniczną) 6) Drukarnia Wilekoformatowa CITYDRUK Sp. z o.o. - Wałbrzych termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 11.54 (drogą elektroniczną) 7) Extend Vision Sp. z o.o. - Kraków termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 15.16 (drogą elektroniczną) 8) Omega Sp. z o.o. - Katowice termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 15.30 (drogą elektroniczną) 9) Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe ALVA1 Dariusz Ostrowski – Ruda Śląska termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 20.07 (drogą elektroniczną) 10) dB Unlimited Ludmiła Śnieżko – Warszawa termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 23.59 (drogą elektroniczną) 11) P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama – Wieluń termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 13.59 (drogą elektroniczną) Dziewięć ze złożonych jedenastu ofert spełniało warunki określone w ogłoszeniu. Oferty odrzucone: 1) dB Unlimited Ludmiła Śnieżko – Warszawa termin złożenia oferty: 09.06.2021 r. godz. 00.01 (drogą elektroniczną) OFERTA ZŁOŻONA PO TERMINIE 2) 3R Agencja Reklamowo- Marketingowa Sylwiusz Gruś - Brzeg termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 08.45 (drogą elektroniczną) WYKONAWCA NIE SPEŁNIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, NIE DOSTARCZONO WYMAGENEGO OŚWIADCZENIA stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Wybrana oferta: P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama 98-300 Wieluń, ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 13 telefon: +48 799 399 484 e-mail: kontakt@wielkareklama.eu Uzasadnienie: Oferta uzyskała największą ilość punktów wg ustalonego kryterium wyboru ofert, a tym samym firma P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama została wybrana na Wykonawcę dostawy.

INFORMACJA O PODPISANIU UMOWY Z WYKONAWCĄ

Uprzejmie informuję, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 130 tys. zł została zawarta umowa z Wykonawcą: P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama 98-300 Wieluń, ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 13 Termin podpisania umowy: Umowa nr DOŚ-VI.042.3.2021 podpisana w dniu 30.07.2021 r. w Opolu. Koszt realizacji zadania: 11649,33 zł brutto, 9471,00 netto.

Data ważności:08.06.2021
Osoba odpowiedzialna:Manfred Grabelus - Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska
Typ:Zakupy Program LIFE

Załączniki

Metryczka

Dokument wytworzył:Manfred Grabelus - Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska
Data wytworzenia:01.06.2021
Godzina wytworzenia:12:14
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry