ZAPYTANIE PUBLICZNE NA DOSTAWĘ czujników czadu oraz czujników wilgotności drewna w ramach standardu wyposażenia GminnegoKoordynatora POP, w ramach realizacji projektu LIFE w ramach realizacji projektu pn. “Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego” LIFE_AQP_OPOLSKIE_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (B5, B7)

1.          NAZWA PROJEKTU LUB PROGRAMU

Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. „Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego” LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

2.          TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Postępowanie prowadzone będzie w trybie: zapytanie ofertowe dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy zł).

Do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).

Rodzaj zamówienia: dostawa.

3.          OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostawa czujników czadu oraz czujników wilgotności drewna w ramach standardu wyposażenia Gminnego Koordynatora POP, w ramach realizacji projektu LIFE w ramach realizacji projektu LIFE pn.: “Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego” LIFE_AQP_OPOLSKIE_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 (B5, B7) finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

4.          WARUNKI UDZIAŁU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej:

  • posiadania wiedzy i doświadczenia;
  • dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

W dniu 2.12.2021 Zamawiający dokonał zmiany treści zapytania ofertowego poprzez usunięcie z warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia warunku dotyczącego obowiązku wpisu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5.          MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

W związku ze zmianą treści zapytania ofertowego uległ zmianie termin składania ofert. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 grudnia 2021 r. do godz. 24:00., wyłącznie w formie elektronicznej, na adres e-mail: dos@opolskie.pl.

O zachowaniu terminu dostarczenia oferty decyduje data wpływu e-mail na skrzynkę Zamawiającego.

Cena powinna zawierać takie, elementy jak jednostkową cenę netto; cenę brutto, przedstawione na załączonym do ogłoszenia formularzu, stanowiącym załącznik nr 1. Wzór formularza ofertowego.

Cena musi uwzględniać koszt dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego

6.          OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna:

  • posiadać datę sporządzenia i podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy;
  • zawierać nazwę, adres, numer NIP, numer telefonu, adres poczty elektronicznej Wykonawcy;
  • zawierać cenę netto i brutto oraz stawkę VAT w złotych polskich;
  • zostać sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1. Wzór formularza ofertowego do zapytania ofertowego;
  • zawierać uzupełnione i podpisane załączniki: załącznik nr 2. Spełnienie warunku udziału; załącznik nr 3. Wykaz wykonanych usług
  • zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

Przesłanki odrzucenia oferty:

  • oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
  • została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

7.          KRYTERIUM WYBORU OFERT

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów w oparciu o kryteria i ustaloną punktację. Szczegóły znajdują się w dokumencie pn.: Zapytanie ofertowe_czujniki.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza i uzyskała łącznie ze wszystkich kryteriów oceny ofert największą liczbę punktów.

Ocena punktowa, o której mowa powyżej zostanie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Po dokonaniu wyboru Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji warunków i ceny zamówienia.

Po dokonaniu wyboru Wykonawcy Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 14 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.

8.         OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO

W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że na stronie:

zamieszczona  jest klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych.  Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej.

8.         INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

W wyznaczonym terminie wpłynęła jedna (1) oferta:

AISKO ARTUR JACKOWICZ SPÓŁKA JAWNA – Warszawa – termin złożenia oferty: 13.12.2021, godz. 16:27 (drogą elektroniczną)

Oferta spełniła warunki określone w ogłoszeniu.


Wybrana oferta:

AISKO ARTUR JACKOWICZ SPÓŁKA JAWNA

Aksamitna 4

02-287 Warszawa

lukasz.narewski@aisko.pl

kom. 601 72 77 72

tel. 22 498 90 90

 

Uzasadnienie:

Oferta uzyskała największą ilość punktów wg ustalonego kryterium wyboru ofert, a tym samym firma AISKO ARTUR JACKOWICZ SPÓŁKA JAWNA została wybrana na Wykonawcę dostawy.

 

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Panem Tomaszem Tańczukiem, nr tel. 77/549 38 75.

Data ważności:09.12.2021
Osoba odpowiedzialna:Manfred Grabelus - Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska
Typ:Zakupy Program LIFE

Załączniki

Metryczka

Wytworzono: 30.11.2021
Wytworzono przez: Manfred Grabelus - Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska
Opublikowano: 30.11.2021, 15:14
Opublikowano przez: Katarzyna Oszańca
Zmodyfikowano: 15.12.2021, 15:54
Zmodyfikowano przez: Tomasz Tańczuk
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 297

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry