W dniu 23 listopada 2022 r. została złożona przez Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów – Zarząd Okręgowy w Opolu, oferta na realizację zadania publicznego pn. Spotkamy się
Złożoną ofertę zamieszcza się:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego,
adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole - na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, pod adresem opolskie.pl.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2022 r., poz. 1327 z późn. zm.) każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia, tj. do dnia 1 grudnia 2022 r., w jednej z wybranych form:
- mailowo na adres: bdo@opolskie.pl
- osobiście w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w:
- punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu, ul. Piastowska 14, w Opolu,
- Biurze Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, ul. Piastowska 17, pok. 209 w Opolu,
- listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.
Dla zachowania terminu wniesienia uwag, liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.
Data ogłoszenia: | 24-11-2022 |
---|---|
Data ważności: | 01-12-2022 |
Osoba odpowiedzialna: | Barbara Kamińska |
Metryczka
Wytworzono: | 23.11.2022 |
---|---|
Wytworzono przez: | Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów – Zarząd Okręgowy w Opolu |
Opublikowano: | 24.11.2022, 12:42 |
Opublikowano przez: | Monika Jodko |
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |
Liczba odwiedzin: | 25 |
Rejestr zmian
-
Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. Spotkajmy się
- Utworzono:
- 24.11.2022, 12:42
- Utworzono przez:
- Monika Jodko
W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.