W dniu 7 stycznia 2023 r. została złożona przez Ochotniczą Straż Pożarną w Bąkowie, oferta na realizację zadania publicznego pn. Wsparcie Fundacji Intra
Złożoną ofertę zamieszcza się:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego,
adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole - na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, pod adresem opolskie.pl.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie (Dz.U. z 2022 r., poz. 1327 z późn. zm.) każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia,
tj. do dnia 20 stycznia 2023 r., w jednej z wybranych form:
- mailowo na adres: bdo@opolskie.pl
- osobiście w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w:
- punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu, ul. Piastowska 14, w Opolu,
- Biurze Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, ul. Piastowska 17, pok. 209 w Opolu,
- listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.
Dla zachowania terminu wniesienia uwag, liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.
Data ogłoszenia: | 13-01-2023 |
---|---|
Data ważności: | 20-01-2023 |
Osoba odpowiedzialna: | Barbara Kamińska - Dyrektor Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego |
Załączniki
Metryczka
Wytworzono: | 13.01.2023 |
---|---|
Wytworzono przez: | Ochotnicza Straż Pożarna w Bąkowie |
Opublikowano: | 13.01.2023, 09:08 |
Opublikowano przez: | Paweł Wójcik |
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |
Liczba odwiedzin: | 53 |
Rejestr zmian
-
Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. Nowy sprzęt - Nowe możliwości
- Utworzono:
- 13.01.2023, 09:08
- Utworzono przez:
- Paweł Wójcik
W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.