ul. Ostrówek 5 45-088, Opole tel.: (+48) 77 54 16 400 fax: (+48) 77 54 16 403 e-mail: doa@opolskie.pl Dyrektor: Marcin Puszcz Z-ca Dyrektora: Anna Kurdej - Michniewicz komórki organizacyjne:
- Referat Organizacji (ORG)
- Referat Rozwoju Personalnego (RRP)
- Zespół Obsługi Zarządu (OZ)
- Referat Prawny (PR)
- Referat Administracji (ADM)
- Referat Zamówień Publicznych (ZP)
- Kancelaria Ogólna (KO)
- Stanowisko Pracy BHP (BHP)
- W Departamencie w ramach Kancelarii Ogólnej działa Punkt Informacyjny Urzędu.
- Departament obsługuje administracyjnie i organizacyjnie Sekretarza Województwa.
- Do zadań Departamentu należy w szczególności:
-
- opracowywanie dokumentów określających organizację i zasady funkcjonowania Urzędu,
- wykonywanie czynności koordynujących pracę Urzędu w tym obsługa sekretariatów: Marszałka, Wicemarszałków oraz Członków Zarządu,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą posiedzeń Zarządu,
- przygotowanie i koordynacja zadań związanych z przeprowadzaniem wyborów do Sejmiku,
- koordynowanie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie,
- monitorowanie procesu rozpatrywania skarg i wniosków, petycji oraz procesu udostępniania informacji publicznej w Urzędzie,
- prowadzenie w imieniu Marszałka spraw związanych ze składaniem oświadczeń majątkowych przez osoby do tego zobowiązane,
- realizacja zadań związanych z uzyskiwaniem informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
- prowadzenie centralnego rejestru umów zlecenia i o dzieło z osobami fizycznymi prowadzącymi i nie prowadzącymi działalność gospodarczą,
- opracowywanie wewnętrznych aktów prawa pracy,
- prowadzenie spraw z zakresu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy pracowników Urzędu i kierowników wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych,
- kontrola przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie,
- planowanie i wdrażanie polityk i rozwiązań z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi,
- koordynowanie spraw związanych z odbywaniem stażu przez absolwentów skierowanych przez Powiatowe Urzędy Pracy oraz organizowanie praktyk zawodowych i studenckich,
- zapewnienie obsługi prawnej komórek organizacyjnych Urzędu,
- prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, w tym zamówień publicznych realizowanych w ramach programów finansowanych ze środków unijnych,
- gospodarowanie środkami trwałym, wartościami niematerialnymi i prawnymi oraz wyposażeniem Urzędu,
- prowadzenie wszechstronnej obsługi techniczno-administracyjnej Urzędu w tym w ramach realizowanych projektów finansowanych ze środków unijnych,
- realizacja zadań remontowych na potrzeby lokalowe Urzędu,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w zakresie przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców oraz sprawowanie kontroli w zakresie objętym wpisem do rejestru przedsiębiorców,
- prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną przeciwpożarową.
-
Metryczka
Dokument wytworzył: | Iwona Marek |
---|---|
Data wytworzenia: | 01.07.2015 |
Godzina wytworzenia: | 13:36 |
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |