Wersja historyczna publikacji, ważna od: 18.09.2023 12:47:46 do: nadal, opublikowana przez: Agnieszka Janus

Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. „Zakup perkusji dla Orkiestry”

W dniu 13 września 2023 r. została złożona przez Ochotniczą Straż Pożarną w Węgrach oferta na realizację zadania publicznego pn. „Zakup perkusji dla Orkiestry" Złożoną ofertę zamieszcza się: 1)w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego; 2)na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole; 3)na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego pod adresem: www.opolskie.pl. Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty. Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia, tj. do dnia 25 września 2023 r., w jednej z wybranych form: 1)mailowo na adres: bdo@opolskie.pl; 2)osobiście w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w: a)punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu, ul. Piastowska 14, w Opolu; b)Biurze Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, ul. Piastowska 17, pok. 209 w Opolu; 3)listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole. Dla zachowania terminu wniesienia uwag liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.

Data ogłoszenia:18-09-2023
Data ważności:25-09-2023
Osoba odpowiedzialna:Barbara Kamińska - Dyrektor Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego

Załączniki

Metryczka

Dokument wytworzył:Ochotnicza Straż Pożarna w Węgrach
Data wytworzenia:18.09.2023
Godzina wytworzenia:12:47
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry