Wersja historyczna publikacji, ważna od: 03.01.2022 10:17:24 do: 03.01.2022 10:35:07, opublikowana przez: Iwona Marek

Departament Organizacyjno – Administracyjny

ul. Piastowska 12 45-082, Opole tel.: (+48) 77 54 16 400 fax: (+48) 77 54 16 403 e-mail: doa@opolskie.pl Dyrektor: Marcin Puszcz Z-ca Dyrektora: Anna Kurdej - Michniewicz

    1. Zadania Departamentu Organizacyjno – Administracyjnego realizują:
    • Referat Organizacji i Rozwoju Personalnego - ORP
    • Zespół Obsługi Zarządu - OZ
    • Referat Prawny - PR
    • Referat Administracji - ADM
    • Referat Zamówień Publicznych - ZP
    • Kancelaria Ogólna - KO
    • Stanowisko Pracy BHP - BHP
    1. W Departamencie w ramach Kancelarii Ogólnej działa Punkt Informacyjny Urzędu.
    2. Departament obsługuje administracyjnie i organizacyjnie Sekretarza Województwa.
    3. Do zadań Departamentu należy w szczególności:
      1. opracowywanie dokumentów określających organizację i zasady funkcjonowania Urzędu,
      2. wykonywanie czynności koordynujących pracę Urzędu w tym obsługa sekretariatów: Marszałka, Wicemarszałków oraz Członków Zarządu,
      3. prowadzenie spraw związanych z obsługą posiedzeń Zarządu,
      4. przygotowanie i koordynacja zadań związanych z przeprowadzaniem wyborów do Sejmiku,
      5. koordynowanie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie,
      6. monitorowanie procesu rozpatrywania skarg i wniosków, petycji oraz procesu udostępniania informacji publicznej w Urzędzie,
      7. prowadzenie w imieniu Marszałka spraw związanych ze składaniem oświadczeń majątkowych przez osoby do tego zobowiązane,
      8. realizacja zadań związanych z uzyskiwaniem informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
      9. opracowywanie wewnętrznych aktów prawa pracy,
      10. prowadzenie spraw z zakresu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
      11. prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy pracowników Urzędu i kierowników wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych,
      12. kontrola przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie,
      13. planowanie i wdrażanie polityk i rozwiązań z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi,
      14. koordynowanie spraw związanych z odbywaniem stażu przez absolwentów skierowanych przez Powiatowe Urzędy Pracy oraz organizowanie praktyk zawodowych i studenckich,
      15. zapewnienie obsługi prawnej komórek organizacyjnych Urzędu,
      16. prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, w tym zamówień publicznych realizowanych w ramach programów finansowanych ze środków unijnych,
      17. gospodarowanie środkami trwałym, wartościami niematerialnymi i prawnymi oraz wyposażeniem Urzędu,
      18. prowadzenie wszechstronnej obsługi techniczno-administracyjnej Urzędu w tym w ramach realizowanych projektów finansowanych ze środków unijnych,
      19. realizacja zadań remontowo-inwestycyjnych na potrzeby Urzędu,
      20. prowadzenie archiwum zakładowego,
      21. prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w zakresie przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców oraz sprawowanie kontroli w zakresie objętym wpisem do rejestru przedsiębiorców,
      22. prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną przeciwpożarową.
      Za treść odpowiada: Sekretarz Województwa  

Metryczka

Dokument wytworzył:Iwona Marek
Data wytworzenia:01.07.2015
Godzina wytworzenia:13:36
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry