Wersja historyczna publikacji, ważna od: 30.11.2021 08:37:43 do: nadal, opublikowana przez: Iwona Marek

Marzec 2021 r.

Pełnomocnik Zarządu Województwa Opolskiego ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień liczba spraw, które wpłynęły – 3 liczba załatwionych spraw – 0 liczba spraw w trakcie realizacji – 10 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 2 Rzecznik Funduszy Europejskich liczba spraw, które wpłynęły – 0 liczba załatwionych spraw – 0 liczba spraw w trakcie realizacji – 0 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Koordynacji Programów Operacyjnych liczba spraw, które wpłynęły – 432 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 23 Referat Wdrażania EFRR– 205 Referat Zarządzania Finansowego – 62 Referat Promocji RPO –0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 64 Referat Monitorowania – 7 Zespół Instytucji Certyfikującej – 8 Referat Wdrażania EFS –0 Zespół ds. Interregu– 0 Referat Oceny Projektów EFRR – 12 Referat Oceny Projektów EFS – 0 Zespół ds. procedur naboru projektów – 4 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 32 Referat Pomocy Technicznej – 15 liczba załatwionych spraw – 446 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 18 Referat Wdrażania EFRR– 101 Referat Zarządzania Finansowego – 58 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 34 Referat Monitorowania – 7 Zespół Instytucji Certyfikującej – 8 Referat Wdrażania EFS – 174 Zespół ds. Interregu– 0 Referat Oceny Projektów EFRR – 5 Referat Oceny Projektów EFS – 1 Zespół ds. procedur naboru projektów – 6 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 21 Referat Pomocy Technicznej – 10 liczba spraw w trakcie realizacji – 494 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 12 Referat Wdrażania EFRR– 133 Referat Zarządzania Finansowego – 5 Referat Promocji RPO – 2 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 25 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 1 Referat Wdrażania EFS – 127 Zespół ds. Interregu– 22 Referat Oceny Projektów EFRR – 105 Referat Oceny Projektów EFS – 31 Zespół ds. procedur naboru projektów – 1 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 25 Referat Pomocy Technicznej – 5 liczba spraw przekazanych według właściwości – 86 liczba spraw wszczętych z urzędu – 11 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 0 Referat Wdrażania EFRR– 0 Referat Zarządzania Finansowego – 0 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 0 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 0 Zespół ds. Interregu– 4 Referat Oceny Projektów EFRR – 0 Referat Oceny Projektów EFS – 0 Zespół ds. procedur naboru projektów – 0 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 5 Referat Pomocy Technicznej – 6 Biuro Skarbu Województwa liczba spraw, które wpłynęły – 190 liczba załatwionych spraw – 160 liczba spraw w trakcie realizacji – 220 liczba spraw przekazanych według właściwości – 10 liczba spraw wszczętych z urzędu – 1 Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich liczba spraw, które wpłynęły – 204 liczba załatwionych spraw – 106 liczba spraw w trakcie realizacji – 202 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Edukacji i Rynku Pracy liczba spraw, które wpłynęły – 281 liczba załatwionych spraw – 68 liczba spraw w trakcie realizacji – 332 liczba spraw przekazanych według właściwości – 15 liczba spraw wszczętych z urzędu – 105 Departament Kultury, Sportu i Turystyki liczba spraw, które wpłynęły – 509 liczba załatwionych spraw – 85 liczba spraw w trakcie realizacji – 424 liczba spraw przekazanych według właściwości – 63 liczba spraw wszczętych z urzędu – 12 Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi liczba spraw, które wpłynęły – 185 liczba załatwionych spraw – 123 liczba spraw w trakcie realizacji – 36 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 5 Departament Infrastruktury i Gospodarki liczba spraw, które wpłynęły – 290 liczba załatwionych spraw – 220 liczba spraw w trakcie realizacji – 136 liczba spraw przekazanych według właściwości – 2 liczba spraw wszczętych z urzędu – 2 Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej liczba spraw, które wpłynęły – 547 liczba załatwionych spraw – 535 liczba spraw w trakcie realizacji – 101 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 27 Departament Ochrony Środowiska liczba spraw, które wpłynęły – 2729 liczba załatwionych spraw – 2355 liczba spraw w trakcie realizacji – 2648 liczba spraw przekazanych według właściwości – 4 liczba spraw wszczętych z urzędu – 184 Departament Zdrowia i Polityki Społecznej liczba spraw, które wpłynęły – 150 liczba załatwionych spraw – 74 liczba spraw w trakcie realizacji – 106 liczba spraw przekazanych według właściwości – 5 liczba spraw wszczętych z urzędu – 78 Sporządzono w oparciu o dane z departamentów i biur Urzędu.

Metryczka

Dokument wytworzył:Iwona Marek
Data wytworzenia:21.04.2021
Godzina wytworzenia:12:47
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry