Wersja historyczna publikacji, ważna od: 28.06.2021 12:11:54 do: 29.06.2021 09:44:51, opublikowana przez: Iwona Marek

Maj 2021 r.

Pełnomocnik Zarządu Województwa Opolskiego ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień liczba spraw, które wpłynęły – 1 liczba załatwionych spraw – 0 liczba spraw w trakcie realizacji – 18 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 1 Rzecznik Funduszy Europejskich liczba spraw, które wpłynęły – 1 liczba załatwionych spraw – 1 liczba spraw w trakcie realizacji – 0 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Koordynacji Programów Operacyjnych liczba spraw, które wpłynęły – 568 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 26 Referat Wdrażania EFRR - 198 Referat Zarządzania Finansowego - 67 Referat Promocji RPO –0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 90 Referat Monitorowania – 11 Zespół Instytucji Certyfikującej – 10 Referat Wdrażania EFS –131 Zespół ds. Interregu– 2 Referat Oceny Projektów EFRR – 5 Referat Oceny Projektów EFS – 0 Zespół ds. procedur naboru projektów – 2 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 20 Referat Pomocy Technicznej – 32 liczba załatwionych spraw – 425 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 22 Referat Wdrażania EFRR - 97 Referat Zarządzania Finansowego - 64 Referat Promocji RPO –0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 52 Referat Monitorowania – 11 Zespół Instytucji Certyfikującej – 9 Referat Wdrażania EFS –106 Zespół ds. Interregu– 1 Referat Oceny Projektów EFRR – 4 Referat Oceny Projektów EFS – 31 Zespół ds. procedur naboru projektów – 3 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 19 Referat Pomocy Technicznej – 28 liczba spraw w trakcie realizacji – 397 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 14 Referat Wdrażania EFRR - 122 Referat Zarządzania Finansowego - 5 Referat Promocji RPO –0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 36 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 1 Referat Wdrażania EFS –61 Zespół ds. Interregu– 27 Referat Oceny Projektów EFRR – 112 Referat Oceny Projektów EFS – 1 Zespół ds. procedur naboru projektów – 0 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 22 Referat Pomocy Technicznej – 10 liczba spraw przekazanych według właściwości – 2 liczba spraw wszczętych z urzędu – 11 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 1 Referat Wdrażania EFRR - 0 Referat Zarządzania Finansowego - 0 Referat Promocji RPO –0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 0 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS –0 Zespół ds. Interregu– 5 Referat Oceny Projektów EFRR – 0 Referat Oceny Projektów EFS – 0 Zespół ds. procedur naboru projektów – 0 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 0 Referat Pomocy Technicznej – 6 Biuro Skarbu Województwa liczba spraw, które wpłynęły – 180 liczba załatwionych spraw – 100 liczba spraw w trakcie realizacji – 73 liczba spraw przekazanych według właściwości – 7 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich liczba spraw, które wpłynęły – 151 liczba załatwionych spraw – 63 liczba spraw w trakcie realizacji – 198 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Kultury, Sportu i Turystyki liczba spraw, które wpłynęły – 57 liczba załatwionych spraw – 38 liczba spraw w trakcie realizacji – 19 liczba spraw przekazanych według właściwości – 11 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Infrastruktury i Gospodarki liczba spraw, które wpłynęły – 282 liczba załatwionych spraw – 213 liczba spraw w trakcie realizacji – 131 liczba spraw przekazanych według właściwości – 2 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej liczba spraw, które wpłynęły – 465 liczba załatwionych spraw – 492 liczba spraw w trakcie realizacji – 110 liczba spraw przekazanych według właściwości – 3 liczba spraw wszczętych z urzędu – 21 Departament Ochrony Środowiska liczba spraw, które wpłynęły – 1931 liczba załatwionych spraw – 1921 liczba spraw w trakcie realizacji – 2822 liczba spraw przekazanych według właściwości – 19 liczba spraw wszczętych z urzędu – 89 Departament Zdrowia i Polityki Społecznej liczba spraw, które wpłynęły – 174 liczba załatwionych spraw – 83 liczba spraw w trakcie realizacji – 119 liczba spraw przekazanych według właściwości – 2 liczba spraw wszczętych z urzędu – 27 Sporządzono w oparciu o dane z departamentów i biur Urzędu.

Metryczka

Dokument wytworzył:Iwona Marek
Data wytworzenia:28.06.2021
Godzina wytworzenia:12:07
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry