Wersja historyczna publikacji, ważna od: 24.05.2021 12:52:28 do: nadal, opublikowana przez: Iwona Marek

Kwiecień 2021 r.

Pełnomocnik Zarządu Województwa Opolskiego ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień liczba spraw, które wpłynęły – 6 liczba załatwionych spraw – 0 liczba spraw w trakcie realizacji – 16 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Rzecznik Funduszy Europejskich liczba spraw, które wpłynęły – 0 liczba załatwionych spraw – 0 liczba spraw w trakcie realizacji – 0 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Koordynacji Programów Operacyjnych liczba spraw, które wpłynęły – 534 w tym: Referat Zarządzania Finansowego – 61 Referat Promocji RPO –0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 9 Referat Monitorowania – 17 Zespół Instytucji Certyfikującej – 9 Referat Wdrażania EFS –147 Zespół ds. Interregu– 1 Referat Oceny Projektów EFRR – 10 Referat Oceny Projektów EFS – 0 Zespół ds. procedur naboru projektów – 3 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 23 Referat Pomocy Technicznej – 22 liczba załatwionych spraw – 414 w tym: Referat Zarządzania Finansowego – 59 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 9 Referat Monitorowania – 21 Zespół Instytucji Certyfikującej – 9 Referat Wdrażania EFS – 115 Zespół ds. Interregu– 3 Referat Oceny Projektów EFRR – 4 Referat Oceny Projektów EFS – 0 Zespół ds. procedur naboru projektów – 3 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 26 Referat Pomocy Technicznej – 18 liczba spraw w trakcie realizacji – 409 w tym: Referat Zarządzania Finansowego – 4 Referat Promocji RPO – 2 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 1 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 1 Referat Wdrażania EFS – 54 Zespół ds. Interregu– 22 Referat Oceny Projektów EFRR – 111 Referat Oceny Projektów EFS – 31 Zespół ds. procedur naboru projektów – 1 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 21 Referat Pomocy Technicznej – 10 liczba spraw przekazanych według właściwości – 4 liczba spraw wszczętych z urzędu – 16 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 0 Referat Wdrażania EFRR– 0 Referat Zarządzania Finansowego – 0 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 0 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 0 Zespół ds. Interregu– 2 Referat Oceny Projektów EFRR – 1 Referat Oceny Projektów EFS – 0 Zespół ds. procedur naboru projektów – 0 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 1 Referat Pomocy Technicznej – 12 Biuro Skarbu Województwa liczba spraw, które wpłynęły – 200 liczba załatwionych spraw – 140 liczba spraw w trakcie realizacji – 267 liczba spraw przekazanych według właściwości – 12 liczba spraw wszczętych z urzędu – 3 Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich liczba spraw, które wpłynęły – 162 liczba załatwionych spraw – 77 liczba spraw w trakcie realizacji – 193 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Edukacji i Rynku Pracy liczba spraw, które wpłynęły – 542 liczba załatwionych spraw – 729 liczba spraw w trakcie realizacji – 435 liczba spraw przekazanych według właściwości – 8 liczba spraw wszczętych z urzędu – 15 Departament Kultury, Sportu i Turystyki liczba spraw, które wpłynęły – 98 liczba załatwionych spraw – 25 liczba spraw w trakcie realizacji – 73 liczba spraw przekazanych według właściwości – 19 liczba spraw wszczętych z urzędu – 2 Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi liczba spraw, które wpłynęły – 72 liczba załatwionych spraw – 61 liczba spraw w trakcie realizacji – 29 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 7 Departament Infrastruktury i Gospodarki liczba spraw, które wpłynęły – 286 liczba załatwionych spraw – 207 liczba spraw w trakcie realizacji – 127 liczba spraw przekazanych według właściwości – 5 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej liczba spraw, które wpłynęły – 330 liczba załatwionych spraw – 286 liczba spraw w trakcie realizacji – 129 liczba spraw przekazanych według właściwości – 2 liczba spraw wszczętych z urzędu – 28 Departament Ochrony Środowiska liczba spraw, które wpłynęły – 2363 liczba załatwionych spraw – 2150 liczba spraw w trakcie realizacji – 2812 liczba spraw przekazanych według właściwości – 17 liczba spraw wszczętych z urzędu – 149 Departament Zdrowia i Polityki Społecznej liczba spraw, które wpłynęły – 116 liczba załatwionych spraw – 67 liczba spraw w trakcie realizacji – 95 liczba spraw przekazanych według właściwości – 3 liczba spraw wszczętych z urzędu – 50 Sporządzono w oparciu o dane z departamentów i biur Urzędu.

Metryczka

Dokument wytworzył:Iwona Marek
Data wytworzenia:24.05.2021
Godzina wytworzenia:12:49
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry