Wersja historyczna publikacji, ważna od: 02.04.2021 11:00:54 do: nadal, opublikowana przez: Iwona Marek

Luty 2021 r.

Pełnomocnik Zarządu Województwa Opolskiego ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień liczba spraw, które wpłynęły – 0 liczba załatwionych spraw – 0 liczba spraw w trakcie realizacji – 5 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 1 Rzecznik Funduszy Europejskich liczba spraw, które wpłynęły – 2 liczba załatwionych spraw – 2 liczba spraw w trakcie realizacji – 0 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Koordynacji Programów Operacyjnych liczba spraw, które wpłynęły – 619 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 27 Referat Wdrażania EFRR– 210 Referat Zarządzania Finansowego – 64 Referat Promocji RPO – 4 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 69 Referat Monitorowania – 3 Zespół Instytucji Certyfikującej – 9 Referat Wdrażania EFS – 156 Zespół ds. Interregu– 0 Referat Oceny Projektów EFRR – 9 Referat Oceny Projektów EFS – 0 Zespół ds. procedur naboru projektów – 7 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 27 Referat Pomocy Technicznej – 34 liczba załatwionych spraw – 449 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 11 Referat Wdrażania EFRR– 108 Referat Zarządzania Finansowego – 62 Referat Promocji RPO – 1 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 68 Referat Monitorowania – 9 Zespół Instytucji Certyfikującej – 9 Referat Wdrażania EFS – 108 Zespół ds. Interregu– 0 Referat Oceny Projektów EFRR – 9 Referat Oceny Projektów EFS – 0 Zespół ds. procedur naboru projektów – 7 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 28 Referat Pomocy Technicznej – 30 liczba spraw w trakcie realizacji – 479 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 22 Referat Wdrażania EFRR– 135 Referat Zarządzania Finansowego – 5 Referat Promocji RPO – 4 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 34 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 75 Zespół ds. Interregu– 18 Referat Oceny Projektów EFRR – 105 Referat Oceny Projektów EFS – 32 Zespół ds. procedur naboru projektów – 3 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 31 Referat Pomocy Technicznej – 15 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 11 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 0 Referat Wdrażania EFRR– 0 Referat Zarządzania Finansowego – 0 Referat Promocji RPO – 1 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 0 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 0 Zespół ds. Interregu– 0 Referat Oceny Projektów EFRR – 0 Referat Oceny Projektów EFS – 0 Zespół ds. procedur naboru projektów – 0 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF – 0 Referat Pomocy Technicznej – 10 Biuro Skarbu Województwa liczba spraw, które wpłynęły – 270 liczba załatwionych spraw – 200 liczba spraw w trakcie realizacji – 175 liczba spraw przekazanych według właściwości – 47 liczba spraw wszczętych z urzędu – 2 Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich liczba spraw, które wpłynęły – 192 liczba załatwionych spraw – 102 liczba spraw w trakcie realizacji – 247 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Edukacji i Rynku Pracy liczba spraw, które wpłynęły – 350 liczba załatwionych spraw – 437 liczba spraw w trakcie realizacji – 307 liczba spraw przekazanych według właściwości – 9 liczba spraw wszczętych z urzędu – 9 Departament Kultury, Sportu i Turystyki liczba spraw, które wpłynęły – 88 liczba załatwionych spraw – 202 liczba spraw w trakcie realizacji – 114 liczba spraw przekazanych według właściwości – 55 liczba spraw wszczętych z urzędu – 22 Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi liczba spraw, które wpłynęły – 112 liczba załatwionych spraw – 93 liczba spraw w trakcie realizacji – 15 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 5 Departament Zdrowia i Polityki Społecznej liczba spraw, które wpłynęły – 136 liczba załatwionych spraw – 135 liczba spraw w trakcie realizacji – 75 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 21 Departament Infrastruktury i Gospodarki liczba spraw, które wpłynęły – 249 liczba załatwionych spraw – 241 liczba spraw w trakcie realizacji – 134 liczba spraw przekazanych według właściwości – 2 liczba spraw wszczętych z urzędu – 6 Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej liczba spraw, które wpłynęły – 314 liczba załatwionych spraw – 334 liczba spraw w trakcie realizacji – 77 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 27 Departament Ochrony Środowiska liczba spraw, które wpłynęły – 2097 liczba załatwionych spraw – 1960 liczba spraw w trakcie realizacji – 1863 liczba spraw przekazanych według właściwości – 3 liczba spraw wszczętych z urzędu – 186 Sporządzono w oparciu o dane z departamentów i biur Urzędu.

Metryczka

Dokument wytworzył:Iwona Marek
Data wytworzenia:02.04.2021
Godzina wytworzenia:11:00
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry