Wersja historyczna publikacji, ważna od: 01.03.2021 10:00:45 do: nadal, opublikowana przez: Iwona Marek

Styczeń 2021 r.

Styczeń 2021 r.

Pełnomocnik Zarządu Województwa Opolskiego ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień liczba spraw, które wpłynęły – 1 liczba załatwionych spraw – 0 liczba spraw w trakcie realizacji – 4 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 3 Rzecznik Funduszy Europejskich liczba spraw, które wpłynęły – 1 liczba załatwionych spraw – 1 liczba spraw w trakcie realizacji – 0 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Koordynacji Programów Operacyjnych liczba spraw, które wpłynęły – 626 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 26 Referat Wdrażania EFRR– 216 Referat Zarządzania Finansowego – 76 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 70 Referat Monitorowania – 8 Zespół Instytucji Certyfikującej – 11 Referat Wdrażania EFS – 148 Zespół ds. Interregu– 1 Referat Oceny Projektów EFRR – 12 Referat Oceny Projektów EFS – 0 Zespół ds. procedur naboru projektów – 4 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF - 30 Referat Pomocy Technicznej - 20 liczba załatwionych spraw – 441 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 13 Referat Wdrażania EFRR– 123 Referat Zarządzania Finansowego – 75 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 44 Referat Monitorowania – 8 Zespół Instytucji Certyfikującej – 11 Referat Wdrażania EFS – 97 Zespół ds. Interregu– 6 Referat Oceny Projektów EFRR – 9 Referat Oceny Projektów EFS – 0 Zespół ds. procedur naboru projektów – 13 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF - 27 Referat Pomocy Technicznej - 15 liczba spraw w trakcie realizacji – 442 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 21 Referat Wdrażania EFRR– 130 Referat Zarządzania Finansowego – 3 Referat Promocji RPO – 1 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 26 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 68 Zespół ds. Interregu– 18 Referat Oceny Projektów EFRR – 103 Referat Oceny Projektów EFS – 35 Zespół ds. procedur naboru projektów – 1 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF - 32 Referat Pomocy Technicznej - 4 liczba spraw przekazanych według właściwości – 2 liczba spraw wszczętych z urzędu – 16 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 0 Referat Wdrażania EFRR– 0 Referat Zarządzania Finansowego – 0 Referat Promocji RPO – 1 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 0 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 0 Zespół ds. Interregu– 5 Referat Oceny Projektów EFRR – 0 Referat Oceny Projektów EFS – 0 Zespół ds. procedur naboru projektów – 0 Referat Kontroli Odwołań i Nadzoru IF - 0 Referat Pomocy Technicznej - 10 Biuro Skarbu Województwa liczba spraw, które wpłynęły – 150 liczba załatwionych spraw – 126 liczba spraw w trakcie realizacji – 243 liczba spraw przekazanych według właściwości – 12 liczba spraw wszczętych z urzędu – 6 Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich liczba spraw, które wpłynęły – 232 liczba załatwionych spraw – 79 liczba spraw w trakcie realizacji – 298 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Edukacji i Rynku Pracy liczba spraw, które wpłynęły – 452 liczba załatwionych spraw – 650 liczba spraw w trakcie realizacji – 307 liczba spraw przekazanych według właściwości – 6 liczba spraw wszczętych z urzędu – 12 Departament Kultury, Sportu i Turystyki liczba spraw, które wpłynęły – 85 liczba załatwionych spraw – 142 liczba spraw w trakcie realizacji – 227 liczba spraw przekazanych według właściwości – 13 liczba spraw wszczętych z urzędu – 24 Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi liczba spraw, które wpłynęły – 73 liczba załatwionych spraw – 69 liczba spraw w trakcie realizacji – 38 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 6 Departament Zdrowia i Polityki Społecznej liczba spraw, które wpłynęły – 103 liczba załatwionych spraw – 57 liczba spraw w trakcie realizacji – 93 liczba spraw przekazanych według właściwości – 4 liczba spraw wszczętych z urzędu – 46 Departament Infrastruktury i Gospodarki liczba spraw, które wpłynęły – 343 liczba załatwionych spraw – 281 liczba spraw w trakcie realizacji – 188 liczba spraw przekazanych według właściwości – 4 liczba spraw wszczętych z urzędu –4 Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej liczba spraw, które wpłynęły – 321 liczba załatwionych spraw – 289 liczba spraw w trakcie realizacji – 105 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 28 Departament Ochrony  Środowiska liczba spraw, które wpłynęły – 2250 liczba załatwionych spraw – 2069 liczba spraw w trakcie realizacji – 2080 liczba spraw przekazanych według właściwości – 69 liczba spraw wszczętych z urzędu – 306   Sporządzono w oparciu o dane z departamentów i biur Urzędu.

Metryczka

Dokument wytworzył:Iwona Marek
Data wytworzenia:01.03.2021
Godzina wytworzenia:10:00
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry