Wersja historyczna publikacji, ważna od: 25.01.2021 12:16:03 do: nadal, opublikowana przez: Joanna Wilczyńska

Grudzień 2020 r.

Pełnomocnik Zarządu Województwa Opolskiego ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień liczba spraw, które wpłynęły – 0 liczba załatwionych spraw – 15 liczba spraw w trakcie realizacji – 0 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Rzecznik Funduszy Europejskich liczba spraw, które wpłynęły – 2 liczba załatwionych spraw – 3 liczba spraw w trakcie realizacji – 0 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Koordynacji Programów Operacyjnych liczba spraw, które wpłynęły – 656 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 27 Referat Wdrażania EFRR– 201 Referat Zarządzania Finansowego – 83 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 47 Referat Monitorowania – 10 Zespół Instytucji Certyfikującej – 10 Referat Wdrażania EFS – 166 Zespół ds. Interregu– 0 Referat Oceny Projektów EFRR - 6 Referat Oceny Projektów EFS - 34 Zespół ds. procedur naboru projektów - 5 Referat Kontroli, Odwołań i Nadzoru IF - 32 Referat Pomocy Technicznej -35 liczba załatwionych spraw – 504 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 20 Referat Wdrażania EFRR– 107 Referat Zarządzania Finansowego – 78 Referat Promocji RPO – 4 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 37 Referat Monitorowania – 10 Zespół Instytucji Certyfikującej – 10 Referat Wdrażania EFS – 147 Zespół ds. Interregu– 0 Referat Oceny Projektów EFRR - 8 Referat Oceny Projektów EFS - 19 Zespół ds. procedur naboru projektów - 7 Referat Kontroli, Odwołań i Nadzoru IF - 22 Referat Pomocy Technicznej -35 liczba spraw w trakcie realizacji – 409 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 14 Referat Wdrażania EFRR– 136 Referat Zarządzania Finansowego – 6 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 26 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 53 Zespół ds. Interregu– 15 Referat Oceny Projektów EFRR - 110 Referat Oceny Projektów EFS - 1 Zespół ds. procedur naboru projektów - 6 Referat Kontroli, Odwołań i Nadzoru IF - 30 Referat Pomocy Technicznej -12 liczba spraw przekazanych według właściwości – 13 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 0 Referat Wdrażania EFRR– 0 Referat Zarządzania Finansowego – 0 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 0 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 0 Zespół ds. Interregu– 0 Referat Oceny Projektów EFRR - 0 Referat Oceny Projektów EFS - 0 Zespół ds. procedur naboru projektów - 0 Referat Kontroli, Odwołań i Nadzoru IF - 0 Referat Pomocy Technicznej -0 Biuro Skarbu Województwa liczba spraw, które wpłynęły – 211 liczba załatwionych spraw – 126 liczba spraw w trakcie realizacji – 264 liczba spraw przekazanych według właściwości – 12 liczba spraw wszczętych z urzędu – 1 Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich liczba spraw, które wpłynęły – 261 liczba załatwionych spraw – 111 liczba spraw w trakcie realizacji – 241 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Kultury, Sportu i Turystyki liczba spraw, które wpłynęły – 102 liczba załatwionych spraw – 20 liczba spraw w trakcie realizacji– 82 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 25 Departament Zdrowia i Polityki Społecznej liczba spraw, które wpłynęły – 181 liczba załatwionych spraw – 107 liczba spraw w trakcie realizacji – 120 liczba spraw przekazanych według właściwości – 3 liczba spraw wszczętych z urzędu – 75 Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej liczba spraw, które wpłynęły – 257 liczba załatwionych spraw – 250 liczba spraw w trakcie realizacji – 74 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 16 Departament Ochrony  Środowiska liczba spraw, które wpłynęły – 1380 liczba załatwionych spraw – 1350 liczba spraw w trakcie realizacji – 1839 liczba spraw przekazanych według właściwości – 11 liczba spraw wszczętych z urzędu – 436 Departament Edukacji i Rynku Pracy liczba spraw, które wpłynęły – 179 liczba załatwionych spraw – 518 liczba spraw w trakcie realizacji – 307 liczba spraw przekazanych według właściwości – 8 liczba spraw wszczętych z urzędu – 15 Departament Infrastruktury i Gospodarki liczba spraw, które wpłynęły – 299 liczba załatwionych spraw – 231 liczba spraw w trakcie realizacji – 167 liczba spraw przekazanych według właściwości – 3 liczba spraw wszczętych z urzędu – 2 Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi liczba spraw, które wpłynęły – 37 liczba załatwionych spraw – 55 liczba spraw w trakcie realizacji – 75 liczba spraw przekazanych według właściwości – 2 liczba spraw wszczętych z urzędu – 1 Sporządzono w oparciu o dane z departamentów i biur Urzędu.

Metryczka

Dokument wytworzył:Joanna Wilczyńska
Data wytworzenia:22.01.2021
Godzina wytworzenia:12:44
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry