Wersja historyczna publikacji, ważna od: 31.08.2020 13:37:52 do: nadal, opublikowana przez: Joanna Wilczyńska

lipiec 2020 r.

Pełnomocnik Zarządu Województwa Opolskiego ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień liczba spraw, które wpłynęły – 3 liczba załatwionych spraw – 0 liczba spraw w trakcie realizacji – 16 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Rzecznik Funduszy Europejskich liczba spraw, które wpłynęły – 1 liczba załatwionych spraw – 1 liczba spraw w trakcie realizacji – 0 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Koordynacji Programów Operacyjnych liczba spraw, które wpłynęły – 628 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 22 Referat Wdrażania EFRR– 204 Referat Zarządzania Finansowego – 68 Referat Promocji RPO – 1 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 53 Referat Monitorowania – 10 Zespół Instytucji Certyfikującej – 8 Referat Wdrażania EFS – 176 Zespół ds. Interregu– 0 Referat Oceny Projektów EFRR - 10 Referat Oceny Projektów EFS - 13 Zespół ds. procedur naboru projektów - 4 Referat Kontroli, Odwołań i Nadzoru IF - 25 Referat Pomocy Technicznej -34 liczba załatwionych spraw – 458 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 19 Referat Wdrażania EFRR– 98 Referat Zarządzania Finansowego – 64 Referat Promocji RPO – 2 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 28 Referat Monitorowania – 10 Zespół Instytucji Certyfikującej – 9 Referat Wdrażania EFS – 141 Zespół ds. Interregu– 0 Referat Oceny Projektów EFRR - 18 Referat Oceny Projektów EFS - 3 Zespół ds. procedur naboru projektów - 5 Referat Kontroli, Odwołań i Nadzoru IF - 29 Referat Pomocy Technicznej -34 liczba spraw w trakcie realizacji – 467 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 18 Referat Wdrażania EFRR– 144 Referat Zarządzania Finansowego – 5 Referat Promocji RPO – 1 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 49 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 48 Zespół ds. Interregu– 24 Referat Oceny Projektów EFRR - 110 Referat Oceny Projektów EFS - 44 Zespół ds. procedur naboru projektów - 1 Referat Kontroli, Odwołań i Nadzoru IF - 21 Referat Pomocy Technicznej -2 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 19 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 0 Referat Wdrażania EFRR– 0 Referat Zarządzania Finansowego – 0 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 0 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 0 Zespół ds. Interregu– 4 Referat Oceny Projektów EFRR - 0 Referat Oceny Projektów EFS - 0 Zespół ds. procedur naboru projektów - 4 Referat Kontroli, Odwołań i Nadzoru IF - 0 Referat Pomocy Technicznej -15 Biuro Skarbu Województwa liczba spraw, które wpłynęły – 220 liczba załatwionych spraw – 168 liczba spraw w trakcie realizacji – 236 liczba spraw przekazanych według właściwości – 25 liczba spraw wszczętych z urzędu – 1 Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich liczba spraw, które wpłynęły – 268 liczba załatwionych spraw – 120 liczba spraw w trakcie realizacji – 321 liczba spraw przekazanych według właściwości – 13 liczba spraw wszczętych z urzędu – 19 Departament Edukacji i Rynku Pracy liczba spraw, które wpłynęły – 242 liczba załatwionych spraw – 264 liczba spraw w trakcie realizacji – 92 liczba spraw przekazanych według właściwości – 5 liczba spraw wszczętych z urzędu – 17 Departament Kultury, Sportu i Turystyki liczba spraw, które wpłynęły – 388 liczba załatwionych spraw – 47 liczba spraw w trakcie realizacji– 387 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 49 Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi liczba spraw, które wpłynęły – 232 liczba załatwionych spraw – 84 liczba spraw w trakcie realizacji – 270 liczba spraw przekazanych według właściwości – 5 liczba spraw wszczętych z urzędu – 9 Departament Zdrowia i Polityki Społecznej liczba spraw, które wpłynęły – 132 liczba załatwionych spraw – 75 liczba spraw w trakcie realizacji – 88 liczba spraw przekazanych według właściwości – 4 liczba spraw wszczętych z urzędu – 33 Departament Infrastruktury i Gospodarki liczba spraw, które wpłynęły – 425 liczba załatwionych spraw – 331 liczba spraw w trakcie realizacji – 123 liczba spraw przekazanych według właściwości – 2 liczba spraw wszczętych z urzędu – 1 Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej liczba spraw, które wpłynęły – 593 liczba załatwionych spraw – 530 liczba spraw w trakcie realizacji – 136 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 21 Departament Ochrony  Środowiska liczba spraw, które wpłynęły – 776 liczba załatwionych spraw – 1665 liczba spraw w trakcie realizacji – 2234 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 205 Sporządzono w oparciu o dane z departamentów i biur Urzędu.

Metryczka

Dokument wytworzył:Joanna Wilczyńska
Data wytworzenia:31.08.2020
Godzina wytworzenia:13:37
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry