Wersja historyczna publikacji, ważna od: 22.06.2020 13:17:09 do: 23.06.2020 07:58:56, opublikowana przez: Joanna Wilczyńska

Maj 2020 r.

Pełnomocnik Zarządu Województwa Opolskiego ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień liczba spraw, które wpłynęły – 0 liczba załatwionych spraw – 0 liczba spraw w trakcie realizacji – 12 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 1 Rzecznik Funduszy Europejskich liczba spraw, które wpłynęły – 2 liczba załatwionych spraw – 3 liczba spraw w trakcie realizacji – 0 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Koordynacji Programów Operacyjnych liczba spraw, które wpłynęły – 641 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 20 Referat Wdrażania EFRR– 238 Referat Zarządzania Finansowego – 68 Referat Kontroli – 15 Referat Promocji RPO – 1 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 46 Referat Monitorowania – 19 Zespół Instytucji Certyfikującej – 8 Referat Wdrażania EFS – 173 Zespół ds. Interregu– 2 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 36 Referat Oceny Projektów EFRR - 8 Referat Oceny Projektów EFS - 0 Zespół ds. procedur naboru projektów - 7 liczba załatwionych spraw – 508 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 15 Referat Wdrażania EFRR– 105 Referat Zarządzania Finansowego – 64 Referat Kontroli – 11 Referat Promocji RPO – 3 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 39 Referat Monitorowania – 16 Zespół Instytucji Certyfikującej – 8 Referat Wdrażania EFS – 136 Zespół ds. Interregu– 2 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 21 Referat Oceny Projektów EFRR - 25 Referat Oceny Projektów EFS - 52 Zespół ds. procedur naboru projektów - 11 liczba spraw w trakcie realizacji – 454 w tym: Referat Zarządzania i Programowania –23 Referat Wdrażania EFRR– 143 Referat Zarządzania Finansowego – 5 Referat Kontroli – 4 Referat Promocji RPO – 2 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 21 Referat Monitorowania – 3 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 58 Zespół ds. Interregu– 19 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 37 Referat Oceny Projektów EFRR - 124 Referat Oceny Projektów EFS - 8 Zespół ds. procedur naboru projektów - 7 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 10 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 2 Referat Wdrażania EFRR– 0 Referat Zarządzania Finansowego – 0 Referat Kontroli – 0 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 0 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 0 Zespół ds. Interregu– 3 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 1 Referat Oceny Projektów EFRR - 0 Referat Oceny Projektów EFS - 4 Zespół ds. procedur naboru projektów - 0 Biuro Skarbu Województwa liczba spraw, które wpłynęły – 112 liczba załatwionych spraw – 170 liczba spraw w trakcie realizacji – 75 liczba spraw przekazanych według właściwości – 4 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich liczba spraw, które wpłynęły – 257 liczba załatwionych spraw – 79 liczba spraw w trakcie realizacji – 304 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Edukacji i Rynku Pracy liczba spraw, które wpłynęły – 169 liczba załatwionych spraw – 89 liczba spraw w trakcie realizacji – 323 liczba spraw przekazanych według właściwości – 3 liczba spraw wszczętych z urzędu – 12 Departament Kultury, Sportu i Turystyki liczba spraw, które wpłynęły – 309 liczba załatwionych spraw – 35 liczba spraw w trakcie realizacji – 274 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 76 Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi liczba spraw, które wpłynęły – 69 liczba załatwionych spraw – 82 liczba spraw w trakcie realizacji – 110 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 6 Departament Zdrowia i Polityki Społecznej liczba spraw, które wpłynęły – 130 liczba załatwionych spraw – 82 liczba spraw w trakcie realizacji – 79 liczba spraw przekazanych według właściwości – 9 liczba spraw wszczętych z urzędu – 22 Departament Infrastruktury i Gospodarki liczba spraw, które wpłynęły – 270 liczba załatwionych spraw – 214 liczba spraw w trakcie realizacji – 125 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej liczba spraw, które wpłynęły – 192 liczba załatwionych spraw – 315 liczba spraw w trakcie realizacji – 116 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 27 Departament Ochrony  Środowiska liczba spraw, które wpłynęły – 2517 liczba załatwionych spraw – 2412 liczba spraw w trakcie realizacji – 3389 liczba spraw przekazanych według właściwości – 7 liczba spraw wszczętych z urzędu – 247 Sporządzono w oparciu o dane z departamentów i biur Urzędu.

Metryczka

Dokument wytworzył:Joanna Wilczyńska
Data wytworzenia:22.06.2020
Godzina wytworzenia:13:16
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry