Wersja historyczna publikacji, ważna od: 30.04.2020 15:32:40 do: nadal, opublikowana przez: Joanna Wilczyńska

Marzec 2020 r.

Pełnomocnik Zarządu Województwa Opolskiego ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień liczba spraw, które wpłynęły – 2 liczba załatwionych spraw – 0 liczba spraw w trakcie realizacji – 10 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Rzecznik Funduszy Europejskich liczba spraw, które wpłynęły – 2 liczba załatwionych spraw – 1 liczba spraw w trakcie realizacji – 2 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Koordynacji Programów Operacyjnych liczba spraw, które wpłynęły – 643 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 29 Referat Wdrażania EFRR– 200 Referat Zarządzania Finansowego – 68 Referat Kontroli – 8 Referat Promocji RPO – 8 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 56 Referat Monitorowania – 9 Zespół Instytucji Certyfikującej – 6 Referat Wdrażania EFS – 183 Zespół ds. Interregu– 1 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 30 Referat Oceny Projektów EFRR - 6 Referat Oceny Projektów EFS - 27 Zespół ds. procedur naboru projektów - 12 liczba załatwionych spraw – 471 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 11 Referat Wdrażania EFRR– 100 Referat Zarządzania Finansowego – 64 Referat Kontroli – 8 Referat Promocji RPO – 5 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 62 Referat Monitorowania – 9 Zespół Instytucji Certyfikującej – 6 Referat Wdrażania EFS – 137 Zespół ds. Interregu– 0 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 20 Referat Oceny Projektów EFRR - 23 Referat Oceny Projektów EFS - 10 Zespół ds. procedur naboru projektów - 16 liczba spraw w trakcie realizacji – 443 w tym: Referat Zarządzania i Programowania –28 Referat Wdrażania EFRR– 120 Referat Zarządzania Finansowego – 5 Referat Kontroli – 0 Referat Promocji RPO – 2 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 17 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 57 Zespół ds. Interregu– 13 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 15 Referat Oceny Projektów EFRR - 123 Referat Oceny Projektów EFS - 55 Zespół ds. procedur naboru projektów - 8 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 8 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 2 Referat Wdrażania EFRR– 0 Referat Zarządzania Finansowego – 0 Referat Kontroli – 0 Referat Promocji RPO – 2 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 0 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 0 Zespół ds. Interregu– 5 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 3 Referat Oceny Projektów EFRR - 0 Referat Oceny Projektów EFS - 1 Zespół ds. procedur naboru projektów - 0 Biuro Skarbu Województwa liczba spraw, które wpłynęły – 202 liczba załatwionych spraw – 167 liczba spraw w trakcie realizacji – 78 liczba spraw przekazanych według właściwości – 13 Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich liczba spraw, które wpłynęły – 265 liczba załatwionych spraw – 86 liczba spraw w trakcie realizacji – 297 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Edukacji i Rynku Pracy liczba spraw, które wpłynęły – 243 liczba załatwionych spraw – 79 liczba spraw w trakcie realizacji – 312 liczba spraw przekazanych według właściwości – 8 liczba spraw wszczętych z urzędu – 7 Departament Kultury, Sportu i Turystyki liczba spraw, które wpłynęły – 515 liczba załatwionych spraw – 98 liczba spraw w trakcie realizacji – 417 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 152 Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi liczba spraw, które wpłynęły – 98 liczba załatwionych spraw – 92 liczba spraw w trakcie realizacji – 203 liczba spraw przekazanych według właściwości – 4 liczba spraw wszczętych z urzędu – 25 Departament Zdrowia i Polityki Społecznej liczba spraw, które wpłynęły – 134 liczba załatwionych spraw – 83 liczba spraw w trakcie realizacji – 104 liczba spraw przekazanych według właściwości – 4 liczba spraw wszczętych z urzędu – 30 Departament Infrastruktury i Gospodarki liczba spraw, które wpłynęły – 190 liczba załatwionych spraw – 110 liczba spraw w trakcie realizacji – 154 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej liczba spraw, które wpłynęły – 823 liczba załatwionych spraw – 536 liczba spraw w trakcie realizacji – 429 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 38 Departament Ochrony  Środowiska liczba spraw, które wpłynęły – 2869 liczba załatwionych spraw – 2078 liczba spraw w trakcie realizacji – 1359 liczba spraw przekazanych według właściwości – 5 liczba spraw wszczętych z urzędu – 165 Sporządzono w oparciu o dane z departamentów i biur Urzędu.

Metryczka

Dokument wytworzył:Joanna Wilczyńska
Data wytworzenia:30.04.2020
Godzina wytworzenia:15:32
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry