Wersja historyczna publikacji, ważna od: 27.02.2020 13:33:04 do: 06.04.2020 12:16:49, opublikowana przez: Joanna Wilczyńska

Styczeń 2020 r.

Pełnomocnik Zarządu Województwa Opolskiego ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień liczba spraw, które wpłynęły – 1 liczba załatwionych spraw – 2 liczba spraw w trakcie realizacji – 7 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 3 Rzecznik Funduszy Europejskich liczba spraw, które wpłynęły – 2 liczba załatwionych spraw – 1 liczba spraw w trakcie realizacji – 1 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Koordynacji Programów Operacyjnych liczba spraw, które wpłynęły – 701 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 28 Referat Wdrażania EFRR– 245 Referat Zarządzania Finansowego – 74 Referat Kontroli – 10 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 62 Referat Monitorowania – 19 Zespół Instytucji Certyfikującej – 8 Referat Wdrażania EFS – 196 Zespół ds. Interregu– 1 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 48 Referat Oceny Projektów EFRR - 9 Referat Oceny Projektów EFS - 0 Zespół ds. procedur naboru projektów - 4 liczba załatwionych spraw – 524 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 16 Referat Wdrażania EFRR– 130 Referat Zarządzania Finansowego – 72 Referat Kontroli – 9 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 55 Referat Monitorowania – 19 Zespół Instytucji Certyfikującej – 7 Referat Wdrażania EFS – 134 Zespół ds. Interregu– 6 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 40 Referat Oceny Projektów EFRR - 26 Referat Oceny Projektów EFS - 0 Zespół ds. procedur naboru projektów - 1 liczba spraw w trakcie realizacji – 535 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 15 Referat Wdrażania EFRR– 160 Referat Zarządzania Finansowego – 3 Referat Kontroli – 1 Referat Promocji RPO – 1 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 29 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 1 Referat Wdrażania EFS – 97 Zespół ds. Interregu– 9 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 17 Referat Oceny Projektów EFRR - 123 Referat Oceny Projektów EFS - 60 Zespół ds. procedur naboru projektów - 19 liczba spraw przekazanych według właściwości – 2 liczba spraw wszczętych z urzędu – 33 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 1 Referat Wdrażania EFRR– 0 Referat Zarządzania Finansowego – 0 Referat Kontroli – 0 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 0 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 0 Zespół ds. Interregu– 6 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 24 Referat Oceny Projektów EFRR - 0 Referat Oceny Projektów EFS - 0 Zespół ds. procedur naboru projektów - 0 Biuro Skarbu Województwa liczba spraw, które wpłynęły – 198 liczba załatwionych spraw – 137 liczba spraw w trakcie realizacji – 149 liczba spraw przekazanych według właściwości – 5 Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich liczba spraw, które wpłynęły – 307 liczba załatwionych spraw – 127 liczba spraw w trakcie realizacji – 347 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Edukacji i Rynku Pracy liczba spraw, które wpłynęły – 124 liczba załatwionych spraw – 93 liczba spraw w trakcie realizacji – 316 liczba spraw przekazanych według właściwości – 14 liczba spraw wszczętych z urzędu – 17 Departament Kultury, Sportu i Turystyki liczba spraw, które wpłynęły – 722 liczba załatwionych spraw – 78 liczba spraw w trakcie realizacji – 307 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 415 Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi liczba spraw, które wpłynęły – 58 liczba załatwionych spraw – 46 liczba spraw w trakcie realizacji – 28 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 12 Departament Zdrowia i Polityki Społecznej liczba spraw, które wpłynęły – 102 liczba załatwionych spraw – 92 liczba spraw w trakcie realizacji – 79 liczba spraw przekazanych według właściwości – 3 liczba spraw wszczętych z urzędu – 22 Departament Infrastruktury i Gospodarki liczba spraw, które wpłynęły – 112 liczba załatwionych spraw – 88 liczba spraw w trakcie realizacji – 42 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0   Sporządzono w oparciu o dane z departamentów i biur Urzędu.

Metryczka

Dokument wytworzył:Joanna Wilczyńska
Data wytworzenia:27.02.2020
Godzina wytworzenia:13:32
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry