Pełnomocnik Zarządu Województwa Opolskiego ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień liczba spraw, które wpłynęły – 0 liczba załatwionych spraw – 12 liczba spraw w trakcie realizacji – 5 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Rzecznik Funduszy Europejskich liczba spraw, które wpłynęły – 3 liczba załatwionych spraw – 7 liczba spraw w trakcie realizacji – 0 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Koordynacji Programów Operacyjnych liczba spraw, które wpłynęły – 747 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 20 Referat Wdrażania EFRR– 270 Referat Zarządzania Finansowego – 89 Referat Kontroli – 22 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 53 Referat Monitorowania – 14 Zespół Instytucji Certyfikującej – 6 Referat Wdrażania EFS – 181 Zespół ds. Interregu– 2 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 10 Referat Oceny Projektów EFRR - 20 Referat Oceny Projektów EFS - 51 Zespół ds. procedur naboru projektów - 9 liczba załatwionych spraw – 524 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 19 Referat Wdrażania EFRR– 180 Referat Zarządzania Finansowego – 87 Referat Kontroli – 19 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 39 Referat Monitorowania – 14 Zespół Instytucji Certyfikującej – 7 Referat Wdrażania EFS – 123 Zespół ds. Interregu– 6 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 8 Referat Oceny Projektów EFRR - 8 Referat Oceny Projektów EFS - 3 Zespół ds. procedur naboru projektów - 11 liczba spraw w trakcie realizacji – 477 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 9 Referat Wdrażania EFRR– 120 Referat Zarządzania Finansowego – 3 Referat Kontroli – 3 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 23 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 92 Zespół ds. Interregu– 7 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 10 Referat Oceny Projektów EFRR - 77 Referat Oceny Projektów EFS - 117 Zespół ds. procedur naboru projektów - 16 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 1 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 1 Referat Wdrażania EFRR– 0 Referat Zarządzania Finansowego – 0 Referat Kontroli – 0 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 0 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 0 Zespół ds. Interregu– 0 Referat Pomocy Technicznej i Odwołań – 0 Referat Oceny Projektów EFRR - 0 Referat Oceny Projektów EFS - 0 Zespół ds. procedur naboru projektów - 0 Biuro Skarbu Województwa liczba spraw, które wpłynęły – 175 liczba załatwionych spraw – 130 liczba spraw w trakcie realizacji – 50 liczba spraw przekazanych według właściwości – 9 Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich liczba spraw, które wpłynęły – 271 liczba załatwionych spraw – 82 liczba spraw w trakcie realizacji – 336 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Edukacji i Rynku Pracy liczba spraw, które wpłynęły – 105 liczba załatwionych spraw – 69 liczba spraw w trakcie realizacji – 306 liczba spraw przekazanych według właściwości – 9 liczba spraw wszczętych z urzędu – 15 Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej liczba spraw, które wpłynęły – 760 liczba załatwionych spraw – 703 liczba spraw w trakcie realizacji – 149 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 27 Departament Kultury, Sportu i Turystyki liczba spraw, które wpłynęły – 587 liczba załatwionych spraw – 80 liczba spraw w trakcie realizacji – 507 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 37 Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi liczba spraw, które wpłynęły – 82 liczba załatwionych spraw – 71 liczba spraw w trakcie realizacji – 14 liczba spraw przekazanych według właściwości – 2 liczba spraw wszczętych z urzędu – 10 Departament Zdrowia i Polityki Społecznej liczba spraw, które wpłynęły – 155 liczba załatwionych spraw – 102 liczba spraw w trakcie realizacji – 89 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 19 Departament Infrastruktury i Gospodarki liczba spraw, które wpłynęły – 118 liczba załatwionych spraw – 82 liczba spraw w trakcie realizacji – 54 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Sporządzono w oparciu o dane z departamentów i biur Urzędu.
Metryczka
Dokument wytworzył: | Joanna Wilczyńska |
---|---|
Data wytworzenia: | 16.01.2020 |
Godzina wytworzenia: | 08:28 |
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |