Wersja historyczna publikacji, ważna od: 17.01.2018 14:18:34 do: 22.01.2018 13:46:58, opublikowana przez: Joanna Wilczyńska

grudzień 2017 r.

  Departament Infrastruktury i Gospodarki  liczba spraw, które wpłynęły – 132 liczba załatwionych spraw – 118 liczba spraw w trakcie realizacji – 32 liczba spraw przekazanych według właściwości – 4 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Ochrony Środowiska liczba spraw, które wpłynęły – 378 liczba załatwionych spraw – 980 liczba spraw w trakcie realizacji – 284 liczba spraw przekazanych według właściwości – 2 liczba spraw wszczętych z urzędu – 196 Departament Edukacji i Rynku Pracy liczba spraw, które wpłynęły – 156 liczba załatwionych spraw – 74 liczba spraw w trakcie realizacji – 1120 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 13 Departament Koordynacji Programów Operacyjnych liczba spraw, które wpłynęły – 645 w tym: Referat Zarządzania Funduszami Strukturalnymi – 22 Referat Przyjmowania EFRR – 12 Referat Wdrażania – 375 Referat Zarządzania Finansowego – 84 Referat Kontroli Funduszy Strukturalnych - 1 Referat ds. Odwołań - 7 Referat Informacji i Promocji Funduszy Strukturalnych – 1 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 32 Referat Pomocy Technicznej – 69 Referat Monitorowania – 17 Zespół Instytucji Certyfikującej – 11 Referat Przyjmowania EFS – 14 liczba załatwionych spraw – 561 w tym: Referat Zarządzania Funduszami Strukturalnymi – 17 Referat Przyjmowania EFRR- 18 Referat Wdrażania – 290 Referat Zarządzania Finansowego – 79 Referat Kontroli Funduszy Strukturalnych - 1 Referat ds. Odwołań – 6 Referat Informacji i Promocji Funduszy Strukturalnych - 5 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 36 Referat Pomocy Technicznej – 62 Referat Monitorowania – 17 Zespół Instytucji Certyfikującej – 13 Referat Przyjmowania EFS- 17 liczba spraw w trakcie realizacji – 226 w tym: Referat Zarządzania Funduszami Strukturalnymi – 7 Referat Przyjmowania EFRR – 45 Referat Wdrażania – 105 Referat Zarządzania Finansowego - 10 Referat Kontroli Funduszy Strukturalnych -0 Referat ds. Odwołań – 10 Referat Informacji i Promocji Funduszy Strukturalnych – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 10 Referat Pomoc Technicznej – 10 Referat Monitorowania – 10 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Przyjmowania EFS – 29 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 61 w tym: Referat Zarządzania Funduszami Strukturalnymi – 0 Referat Przyjmowania EFRR – 0 Referat Przyjmowania – 0 Referat Wdrażania – 0 Referat Zarządzania Finansowego – 0 Referat Kontroli Funduszy Strukturalnych - 0 Referat ds. Odwołań – 0 Referat Informacji i Promocji Funduszy Strukturalnych – 2 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 0 Referat Pomocy Technicznej – 59 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Przyjmowania EFS – 0 Biuro Skarbu Województwa liczba spraw, które wpłynęły – 150 liczba załatwionych spraw – 120 liczba spraw w trakcie realizacji – 44 liczba spraw przekazanych według właściwości – 5 Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich liczba spraw, które wpłynęły – 123 liczba załatwionych spraw – 107 liczba spraw w trakcie realizacji – 226 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej liczba spraw, które wpłynęły – 280 liczba załatwionych spraw – 256 liczba spraw w trakcie realizacji - 111 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 40 Departament Zdrowia i Polityki Społecznej liczba spraw, które wpłynęły – 90 liczba załatwionych spraw – 66 liczba spraw w trakcie realizacji – 44 liczba spraw przekazanych według właściwości - 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 34   Sporządzono w oparciu o dane z departamentów i biur Urzędu.

Metryczka

Dokument wytworzył:Joanna Wilczyńska
Data wytworzenia:17.01.2018
Godzina wytworzenia:14:16
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry