XIV Sesja Sejmiku Województwa Opolskiego z dnia 23 lutego 2016 r.

Stan: 9 lutego 2016 r.

PORZĄDEK OBRAD
XIV SESJI SEJMIKU WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
w dniu 23 lutego 2016 r.

Rozpoczęcie obrad – godz. 10:00

  1. Otwarcie obrad.
  2. Złożenie ślubowania.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Powołanie sekretarza obrad.
  5. Przyjęcie protokołu z XIII sesji Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 26 stycznia 2016r.
  6. Informacja Przewodniczącego Sejmiku Województwa Opolskiego z prac między sesjami.
  7. Sprawozdanie z prac Zarządu Województwa Opolskiego.
  8. Informacja o interpelacjach złożonych między sesjami.
  9. Interpelacje i zapytania.
  10. Gospodarka Wodna w kontekście zapobiegania skutkom zmian klimatycznych w województwie opolskim.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2016-2022.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Województwa Opolskiego na 2016 rok.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru radnego na członka komisji Sejmiku Województwa Opolskiego.
  14. Informacja na temat stanu wdrażania Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 przez Samorząd Województwa Opolskiego.
  15. Informacja na temat stanu wdrażania Programu Operacyjnego RYBY 2007-2013 przez Samorząd Województwa Opolskiego.
  16. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach prowadzonych przez Województwo Opolskie, w roku 2015.
  17. Sprawozdanie Zarządu Województwa z realizacji uchwał Sejmiku Województwa Opolskiego podjętych w IV kwartale 2015 roku.
  18. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  19. Wolne wnioski.
  20. Komunikaty.
  21. Zamknięcie obrad.

Data: 2016-02-23
Kadencja: V, 2014/2018

Metryczka

Wytworzono: 12.02.2016
Wytworzono przez: Radosław Nowosielecki
Opublikowano: 21.09.2016, 11:50
Opublikowano przez: Radosław Nowosielecki
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 90

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry