-
-
Rejestry, ewidencje.
Na podstawie Regulaminu organizacyjnego w Urzędzie prowadzone są następujące rejestry:
Departament Organizacyjno – Administracyjny, Biuro Sejmiku
Lp. Nazwa rejestru Imię i nazwisko osoby dysponującej Telefon e-mail 1. Rejestr skarg i wniosków Aleksandra Andruszkiewicz 77 541 63 89 a.andruszkiewicz@opolskie.pl 2. Rejestr petycji składanych do organów samorządu województwa Anna Żurek
77 541 64 31 a.zurek@opolskie.pl 3. Rejestr aktów wewnętrznych Marta Warzycha 77 541 65 25 m.warzycha@opolskie.pl 4. Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw Anna Żurek 77 541 64 31 a.zurek@opolskie.pl 5. Rejestr upoważnień i pełnomocnictw osób/podmiotów do działania w imieniu Zarządu Województwa Opolskiego i WojewództwaAnna Mielec, Katarzyna Piechówka, Anna Grabowska, Marzena Lukowska 77 541 66 33 doa@opolskie.pl 6. rejestr umów zleceń i o dzieło
(tematyczne rejestry umów znajdują się we właściwych merytorycznie departamentach)Iwona Marek 77 541 65 86 i.marek@opolskie.pl 8. Rejestr uchwał Zarządu Województwa Anna Mielec, Katarzyna Piechówka, Anna Grabowska, Marzena Lukowska 77 541 66 33 doa@opolskie.pl 9. Rejestr aktów prawa miejscowego Anna Mielec, Katarzyna Piechówka, Anna Grabowska 77 541 66 33 doa@opolskie.pl 10. Rejestr uchwał Sejmiku Województwa Radosław Nowosielecki 77 541 65 56 sejmik@opolskie.pl 11. Rejestr poleceń wyjazdów służbowych właściwe merytorycznie departamenty 12. Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej Aleksandra Andruszkiewicz 77 541 63 89 a.andruszkiewicz@opolskie.pl 13. Rejestr przesyłek wpływających Rejestr przesyłek wychodzących
Przemysław Mościchowski 77 541 63 33 p.moscichowski@opolskie.pl Departament Zdrowia i Polityki Społecznej
Lp. Nazwa rejestru Imię i nazwisko osoby dysponującej Telefon e-mail 1. Ewidencja lekarzy uprawnionych do przeprowadzania badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami Karolina Gumienna 77 444 55 22 k.gumienna@opolskie.pl 2. Rejestr przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną wykonującą badania psychologiczne w zakresie psychologii transportu Karolina Gumienna 77 444 55 22 k.gumienna@opolskie.pl 3. Ewidencja psychologów uprawnionych do przeprowadzania badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu Karolina Gumienna 77 444 55 22 k.gumienna@opolskie.pl 4. Lista podmiotów uprawnionych do prowadzenia stażu podyplomowego lekarzy i lekarzy dentystów na terenie województwa opolskiego Katarzyna Balcarczyk 77 444 55 23 k.balcarczyk@opolskie.pl Departament Sportu i Turystyki
Lp. Nazwa rejestru Imię i nazwisko osoby dysponującej Telefon e-mail 1. Rejestr organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych województwa opolskiego Elżbieta Pasławska 77 442 93 26 e.paslawska@opolskie.pl 2. Ewidencja zaszeregowania obiektów hotelarskich do poszczególnych rodzajów i kategorii Elżbieta Pasławska 77 442 93 26 e.paslawska@opolskie.pl 3. Rejestr organizatorów szkoleń dla kandydatów na przewodników górskich Maria Głogiewicz 77 442 93 26 m.glogiewicz@opolskie.pl Departament Kultury i Dziedzictwa Regionalnego
Lp. Nazwa ewidencji Imię i nazwisko osoby dysponującej Telefon e-mail 1. Rejestr instytucji kultury Agnieszka Leszczynowicz 77 44 29 329 a.leszczynowicz@opolskie.pl Sabina Pańczyk 77 44 29 339 s.panczyk@opolskie.pl Magdalena Kąciak 77 44 29 339 m.kaciak@opolskie.pl Departament Infrastruktury i Gospodarki
Lp. Nazwa ewidencji Imię i nazwisko osoby dysponującej Telefon e-mail 1. Ewidencja projektów zatwierdzonych organizacji ruchu Marek Karawan 77 44 82 156 m.karawan@opolskie.pl Adrian Starowicz 77 44 82 144 a.starowicz@opolskie.pl Jarosław Piskorski 77 4483 203 j.piskorski@opolskie.pl 2. Ewidencja wydanych zezwoleń na przewóz osób Anna Walentynowicz 77 44 82 155 a.walentynowicz@opolskie.pl Ewa Brząkała 77 44 82 151 e.brzakala@opolskie.pl Mariusz Rosiński 77 44 82 148 m.rosinski@opolskie.pl 3. Ewidencja egzaminatorów przeprowadzających egzaminy państwowe na prawo jazdy Aneta Lipińska 77 44 82 183 a.lipinska@opolskie.pl Zbigniew Bilski 77 44 82 154 z.bilski@opolskie.pl 4. Rejestr przedsiębiorców prowadzących kursy dokształcające dla kierowców przewożących towary niebezpieczne Aneta Lipińska 77 44 82 183 a.lipinska@opolskie.pl Departament Inwestycji i Nieruchomości
Lp. Nazwa ewidencji Imię i nazwisko osoby dysponującej Telefon e-mail 1. Ewidencja zasobów nieruchomości Mariusz Kozok 77 44 82 156 m.kozok@opolskie.pl Łukasz Gil 77 44 82 143 l.gil@opolskie.pl Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej – Referat Geodezji i Kartografii Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Lp. Nazwa rejestru/ewidencji Imię i nazwisko osoby dysponującej Telefon e-mail 1. Rejestr prac geodezyjnych i kartograficznych Pracownicy ODGiK 77 441 27 65 wodgik@opolskie.pl 2. Rejestr wniosków o udostępnienie materiałów zasobu Pracownicy ODGiK 77 441 27 65 wodgik@opolskie.pl 3. Ewidencja materiałów zasobu Pracownicy ODGiK 77 441 27 65 wodgik@opolskie.pl 4. Baza Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) Pracownicy RGiK i ODGiK 77 441 27 65 wodgik@opolskie.pl 5. Mapa topograficzna w skali 1:10 000 (Standardowe opracowanie kartograficzne) Pracownicy ODGiK 77 441 27 65 wodgik@opolskie.pl 6. Kartograficzne opracowania tematyczne Pracownicy ODGiK 77 441 27 65 wodgik@opolskie.pl 7. Baza danych monitorowania zmian w sposobie użytkowania gruntów oraz ich bonitacji Pracownicy ODGiK 77 441 27 65 wodgik@opolskie.pl Inspektor Ochrony Danych
Lp. Nazwa rejestru Imię i nazwisko osoby dysponującej Telefon e-mail 1. Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego Wojciech Merkel 77 541 64 50 iod@opolskie.pl 2. Rejestr naruszeń ochrony danych Wojciech Merkel 77 541 64 50 iod@opolskie.pl
-
-
Departament Edukacji i Rynku Pracy
Lp. Nazwa ewidencji Imię i nazwisko osoby dysponującej Telefon e-mail 1. Ewidencja niepublicznych placówek doskonalenia nauczycieli
w województwie opolskimDariusz Joniak 77 44 67 833 d.joniak@opolskie.pl 2. Archiwa
Archiwum zakładowe Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
Podstawa prawna: Zarządzenie nr 84/2011 Marszałka Województwa Opolskiego z 2 czerwca 2011 r. w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego Urzędu Marszałkowskiego.Departament Organizacyjno – Administracyjny
Nazwa ewidencji Imię i nazwisko osoby dysponującej Telefon Ewidencja zasobu rejestru archiwum zakładowego Urzędu Marszałkowskiego Arleta Ciupińska 77 541 64 07 Rejestr Przechowawców Akt Osobowych i Płacowych Województwa Opolskiego Arleta Ciupińska 77 541 64 07 3. IMI – System Wymiany Informacji na Rynku Wewnętrznym UE.
- W celu realizacji obowiązku współpracy administracyjnej i wzajemnej pomocy pomiędzy administracjami państw członkowskich, Komisja Europejska stworzyła narzędzie informatyczne o nazwie System Wymiany Informacji na Rynku Wewnętrznym IMI (skrót od ang.: Internal Market Information System).
- Czym jest system IMI
IMI umożliwia identyfikację właściwych instytucji administracyjnych w państwach członkowskich UE oraz wymianę informacji między nimi w języku narodowym w oparciu o wcześniej przetłumaczone pytania i odpowiedzi. Dzięki IMI instytucje administracji publicznej, takie jak: urzędy gmin, miast, starostwa powiatowe, urzędy marszałkowskie, ministerstwa, urzędy centralne oraz jednostki samorządu zawodowego mają możliwość zweryfikować w szybki i łatwy sposób autentyczność dokumentów przedstawionych przez usługodawców (przedsiębiorców) oraz osoby legitymujące się określonymi kwalifikacjami. Zakres działaniaSystem IMI obsługuje aktualnie dwa obszary:- kwalifikacje zawodowe (PQ – Professional Qualifications) – obszar regulowany przez dyrektywę 2005/36/WE ws. uznawania kwalifikacji zawodowych;
- usługi (SD – Services Directive) – obszar regulowany przez dyrektywę 2006/123/WE ws. usług na rynku wewnętrznym.
W Polsce rolę Koordynatora Krajowego Systemu IMI oraz Koordynatora modułu Usługi pełni Ministerstwo Gospodarki (Departament Spraw Europejskich). Rolę Koordynatora modułu Kwalifikacje zawodowe pełni Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Rejestry w systemie IMI prowadzone przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
-
Nazwa rejestru Jednostka prowadząca rejestr Rejestr przedsiębiorców prowadzących kursy podstawowe i kursy doszkalające dla kandydatów na doradców i doradców ds. bezpieczeństwa przewozu koleją towarów niebezpiecznych Departament Infrastruktury i Gospodarki Rejestr przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną Departament Zdrowia i Polityki Społecznej Rejestr organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych województwa opolskiego Departament Sportu i Turystyki Rejestr zezwoleń na obrót hurtowy napojami alkoholowymi o zawartości do 18% Departament Infrastruktury i Gospodarki Rejestr zezwoleń w zakresie wytwarzania i gospodarowania odpadami Departament Ochrony Środowiska Wykaz przedsiębiorców prowadzących stacje demontażu oraz przedsiębiorców prowadzących punkty zbierania pojazdów Departament Ochrony Środowiska Strona główna systemu IMI Komisji Europejskiej
Strona Ministerstwa Rozwoju
4. Sposób i zasady dostępu do rejestrów/ewidencji/archiwum
Dane zgromadzone w rejestrach udostępnia się na warunkach, w sposób, w zakresie i w terminie określonym w przepisach, na których podstawie jest prowadzony rejestr.
Informacje można uzyskać dzwoniąc pod podane nr telefonów lub na miejscu w siedzibach poszczególnych departamentów.
Godziny, w których można się zapoznać z treścią: poniedziałek – piątek godz. 7.30 – 15.30.
Załączniki
Metryczka
Wytworzono: | 07.09.2016 |
---|---|
Wytworzono przez: | Iwona Marek |
Opublikowano: | 13.09.2016, 11:00 |
Opublikowano przez: | Iwona Marek |
Zmodyfikowano: | 26.01.2024, 14:22 |
Zmodyfikowano przez: | Marta Maj |
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |
Liczba odwiedzin: | 6488 |
Rejestr zmian
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 26.01.2024, 14:22
- Uaktualniono przez:
- Marta Maj
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 18.12.2023, 12:56
- Uaktualniono przez:
- Sabina Pańczyk
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 27.04.2023, 11:04
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 14.04.2023, 09:58
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 14.04.2023, 09:57
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 17.03.2023, 09:46
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 01.03.2023, 12:01
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 17.02.2023, 15:02
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 17.02.2023, 13:09
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 17.02.2023, 09:42
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 17.02.2023, 08:11
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 16.09.2022, 10:31
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 16.09.2022, 08:32
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 01.06.2022, 10:42
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 01.06.2022, 10:20
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 10.05.2022, 12:07
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 10.05.2022, 10:36
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 10.05.2022, 10:30
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 10.05.2022, 10:19
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 10.05.2022, 10:08
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 10.05.2022, 09:56
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 26.04.2022, 10:45
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 26.04.2022, 09:53
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 25.04.2022, 15:19
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 25.04.2022, 15:01
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 14.04.2022, 08:43
- Uaktualniono przez:
- Wioleta Duda
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 15.03.2022, 12:37
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 15.12.2021, 07:58
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 01.07.2021, 09:42
- Uaktualniono przez:
- Joanna Wilczyńska
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 01.07.2021, 09:40
- Uaktualniono przez:
- Joanna Wilczyńska
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 18.06.2021, 14:40
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 18.06.2021, 14:22
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 18.06.2021, 14:19
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 18.06.2021, 14:16
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 02.06.2021, 14:17
- Uaktualniono przez:
- Mariusz Kozok
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 02.06.2021, 12:46
- Uaktualniono przez:
- Mariusz Kozok
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 02.06.2021, 12:40
- Uaktualniono przez:
- Mariusz Kozok
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 02.06.2021, 12:38
- Uaktualniono przez:
- Mariusz Kozok
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 27.05.2021, 09:38
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 27.05.2021, 09:36
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 16.02.2021, 11:47
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 02.11.2020, 11:07
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 02.11.2020, 11:03
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 02.11.2020, 10:35
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 17.09.2020, 10:55
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 15.07.2020, 08:53
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 29.06.2020, 14:21
- Uaktualniono przez:
- Joanna Wilczyńska
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 15.04.2020, 09:13
- Uaktualniono przez:
- Joanna Wilczyńska
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 27.01.2020, 10:51
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 13.11.2019, 14:33
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 17.10.2019, 11:44
- Uaktualniono przez:
- Joanna Wilczyńska
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 04.10.2019, 12:25
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 04.10.2019, 12:24
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 04.10.2019, 12:19
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 04.10.2019, 12:18
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 23.09.2019, 12:00
- Uaktualniono przez:
- Joanna Wilczyńska
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 16.09.2019, 08:11
- Uaktualniono przez:
- Joanna Wilczyńska
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 13.09.2019, 13:48
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 13.09.2019, 13:20
- Uaktualniono przez:
- Joanna Wilczyńska
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 13.09.2019, 13:19
- Uaktualniono przez:
- Joanna Wilczyńska
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 13.09.2019, 12:40
- Uaktualniono przez:
- Joanna Wilczyńska
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 12.09.2019, 10:00
- Uaktualniono przez:
- Joanna Wilczyńska
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 22.03.2019, 11:20
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 02.10.2018, 06:36
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 02.10.2018, 06:35
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 01.10.2018, 14:48
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 01.10.2018, 14:37
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 01.10.2018, 14:35
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 01.10.2018, 14:33
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 01.10.2018, 14:27
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 01.10.2018, 10:08
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 01.10.2018, 08:53
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 25.10.2017, 14:11
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 30.03.2017, 08:27
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 29.03.2017, 10:05
- Uaktualniono przez:
- Jolanta Wieliczko
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 29.03.2017, 09:58
- Uaktualniono przez:
- Jolanta Wieliczko
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 29.03.2017, 09:53
- Uaktualniono przez:
- Jolanta Wieliczko
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 06.02.2017, 12:46
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 06.02.2017, 12:42
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 06.02.2017, 12:41
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 06.02.2017, 12:40
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 06.02.2017, 12:31
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 06.02.2017, 12:30
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 06.02.2017, 12:27
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 06.02.2017, 12:23
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 06.02.2017, 12:22
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 06.02.2017, 12:21
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 19.01.2017, 11:51
- Uaktualniono przez:
- Adriana Urbaniak
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 06.10.2016, 12:31
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 21.09.2016, 07:39
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 15.09.2016, 09:15
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 15.09.2016, 09:13
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 14.09.2016, 13:09
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Uaktualniono:
- 13.09.2016, 11:15
- Uaktualniono przez:
- Iwona Marek
-
Rejestry, ewidencje i archiwa
- Utworzono:
- 13.09.2016, 11:00
- Utworzono przez:
- Iwona Marek
W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.