W dniu 21 listopada 2024 r. została złożona przez Ochotniczą Straż Pożarną w Kazimierzu oferta na realizację zadania publicznego pn. Zakup sprzętu dla OSP Kazimierz.
Złożoną ofertę zamieszcza się:
1) w Biuletynie Informacji Publicznej Samorządu Województwa Opolskiego
2) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
3) na stronie internetowej Samorządu Województwa Opolskiego, pod adresem www.opolskie.pl.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r., poz. 1491) każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia, tj. do dnia 04 grudnia 2024 r., w jednej z wybranych form:
1) mailowo na adres: ddo@opolskie.pl
2) osobiście w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w:
a) punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu, Ostrówek 5-7, w Opolu,
b) Departamencie Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, ul. Piastowska 17, pok. 209 w Opolu,
3) listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, ul. Ostrówek 5-7, 45-082 Opole.
Dla zachowania terminu wniesienia uwag, liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.
Data ogłoszenia: | 27-11-2024 |
---|---|
Data ważności: | 04-12-2024 |
Osoba odpowiedzialna: | Barbara Kamińska - Departament Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego |
Załączniki
Metryczka
Wytworzono: | 21.11.2024 |
---|---|
Wytworzono przez: | Ochotniczą Straż Pożarną w Kazimierzu |
Opublikowano: | 27.11.2024, 13:52 |
Opublikowano przez: | Paweł Wójcik |
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |
Liczba odwiedzin: | 13 |
Rejestr zmian
-
Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. Zakup sprzętu dla OSP Kazimierz
- Utworzono:
- 27.11.2024, 13:52
- Utworzono przez:
- Paweł Wójcik
W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.