W dniu 24 października 2024 r. została złożona przez Fundację Donateo oferta na realizację zadania publicznego pn. Paczki świąteczne dla osób w wieku emerytalnym.
Złożoną ofertę zamieszcza się:
1) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego,
2) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole,
3) na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, pod adresem www.opolskie.pl.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r., poz. 1491) każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia, tj. do dnia 12 listopada 2024 r., w jednej z wybranych form:
1) mailowo na adres: ddo@opolskie.pl,
2) osobiście w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w:
a) punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu, ul. Ostrówek 5-7, w Opolu,
b) Departamencie Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, ul. Piastowska 17, pok. 209 w Opolu,
3) listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, ul. Ostrówek 5-7, 45-082 Opole.
Dla zachowania terminu wniesienia uwag, liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.
Data ogłoszenia: | 05-11-2024 |
---|---|
Data ważności: | 12-11-2024 |
Osoba odpowiedzialna: | Barbara Kamińska Dyrektor Departament Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego |
Załączniki
Metryczka
Wytworzono: | 05.11.2024 |
---|---|
Wytworzono przez: | Fundację Donateo |
Opublikowano: | 05.11.2024, 11:23 |
Opublikowano przez: | Amelia Gąsiorowska |
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |
Liczba odwiedzin: | 22 |
Rejestr zmian
-
Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. Paczki świąteczne dla osób w wieku emerytalnym.
- Utworzono:
- 05.11.2024, 11:23
- Utworzono przez:
- Amelia Gąsiorowska
W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.