Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. „NA RATUNEK PSZCZOŁOM – działania edukacyjne w zakresie znaczenia i ochrony środowiska pszczoły miodnej”

W dniu 22 maja 2024 r. została złożona przez Fundację „Na ratunek pszczołom”, oferta na realizację zadania publicznego pn.: „NA RATUNEK PSZCZOŁOM – działania edukacyjne w zakresie znaczenia i ochrony środowiska pszczoły miodnej””, stanowiąca załącznik niniejszego ogłoszenia.

Złożoną ofertę zamieszcza się:

  • w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego;
  • na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole;
  • na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, pod adresem opolskie.pl .

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1057 z późn. zm.), każdy w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.

 Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia, tj. do dnia 30 maja 2024 r.w jednej z wybranych form:

  • mailowo na adres dos@opolskie.pl
  • osobiście w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w:
  1. kancelarii ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu, przy ul. Hallera 9 w Opolu,
    2. Departamencie Ochrony Środowiska, przy ul. Hallera 9, w Opolu,
  • listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.

Dla zachowania terminu wniesienia uwag, liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.

Data ogłoszenia:23-05-2024
Data ważności:30-05-2024

Załączniki

Metryczka

Wytworzono: 23.05.2024
Wytworzono przez: Manfred Grabelus
Opublikowano: 23.05.2024, 13:07
Opublikowano przez: Kamil Nowak
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 16

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry