zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego o zmianę pozwolenia zintegrowanego udzielonego dla oczyszczalni ścieków przemysłowych PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Opole

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 33 ust. 1  ustawy z dnia 3 października 2008 r.  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.), w związku z art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm)  Marszałek Województwa Opolskiego zawiadamia o wszczęciu, na wniosek Pana Rafała Smejdy – pełnomocnika PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Opole postępowania o zmianę pozwolenia zintegrowanego dla instalacji oczyszczania ścieków, położonej na terenie Oddziału Elektrownia Opole w Opolu.

Jednocześnie informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją złożoną w powyższej sprawie oraz składania uwag i wniosków w terminie 30 dni od daty ukazania się zawiadomienia, w Departamencie Ochrony Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego (ul. Hallera 9 w Opolu, budynek C, pokój 25), po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (tel. 77 44 29 317).

Wnioski i uwagi można składać w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: dos@opolskie.pl, przez platformę elektroniczną www.epuap.pl, osobiście w siedzibie Urzędu w godzinach od 730 do 1530  lub na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Departament Ochrony Środowiska, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.

Organem właściwym do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie oraz do rozpatrzenia złożonych uwag i wniosków jest Marszałek Województwa Opolskiego.

Data ważności:20.11.2020

Metryczka

Wytworzono: 20.10.2020
Wytworzono przez: Manfred Grabelus - Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska
Opublikowano: 21.10.2020, 09:45
Opublikowano przez: Aleksandra Kaczmarek
Podmiot udostępniający: Marszałek Województwa Opolskiego
Liczba odwiedzin: 151

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry