Ogłoszenie o Wstępnych Konsultacjach Rynkowych dotyczących ustalenia szacowanej wartości zamówienia na usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa i remont mostów parkowych” wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień lub decyzji oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.

OGŁOSZENIE O WSTĘPNYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH

Zamawiający:

Województwo Opolskie z siedzibą:

Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Ul. Piastowska 14, 45 – 082 Opole, NIP: 7543077565, REGON: 531412421

Dane kontaktowe Zamawiającego:

Departament Inwestycji i Nieruchomości, ul. Powolnego 8, 45–078 Opole, e-mail: din@opolskie.pl

Osoba wyznaczona do kontaktu: Daria Piskorska, e-mail: d.piskorska@opolskie.pl, tel. 77 549 38 73

Uwaga: Wszelką korespondencję kierowaną do Zamawiającego powinno się opatrzyć dopiskiem: „Wstępne Konsultacje Rynkowe związane z planowanym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa i remont mostów parkowych” wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień lub decyzji oraz pełnieniem nadzoru autorskiego”

1. Podstawa prawna

Wstępne Konsultacje Rynkowe prowadzone są na podstawie art. 84 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej: ustawa Prawo zamówień publicznych, oraz treści i zasad zawartych w ogłoszeniu.

2. Przedmiot zamówienia oraz cel prowadzenia Wstępnych Konsultacji Rynkowych

  1. Zamawiający ogłasza Wstępne Konsultacje Rynkowe związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa i remont mostów parkowych” wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień lub decyzji oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.
  2. Celem Wstępnych Konsultacji Rynkowych jest uzyskanie informacji niezbędnych do ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.
  3. W toku Wstępnych Konsultacji Rynkowych Zamawiający jest uprawniony do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu ich przedmiotu do wybranych przez siebie zagadnień, o ile – w jego ocenie – pozwoli to na uzyskanie wszystkich istotnych informacji dla planowanego postępowania o udzielenie zamówienia.

3. Zgłoszenie do udziału we Wstępnych Konsultacjach Rynkowych

  1. Podmioty zainteresowane udziałem we Wstępnych Konsultacjach Rynkowych, spełniające wymagania określone w niniejszym Ogłoszeniu, składają zgłoszenia do udziału – Załącznik nr 1 wraz z formularzem „szacunkowa wartość zamówienia” – Załącznik nr 2.
  2. Zgłoszenia można składać:
    a) osobiście, w siedzibie Zamawiającego,
    b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres din@opolskie.pl lub d.piskorska@opolskie.pl – oferty składane elektronicznie dopuszczone są w formie skanu dokumentu oryginalnego, zebrane w paczkę i opatrzone podpisem elektronicznym lub każde z osobna podpisane podpisem elektronicznym.
  3. Termin składania zgłoszeń: 15.05.2024 r. Decyduje data wpływu zgłoszenia do Zamawiającego
  4. Zamawiający nie jest zobowiązany do rozpatrzenia wniosków we Wstępnych Konsultacjach Rynkowych wszystkich podmiotów, które złożą zgłoszenie do udziału po wyznaczonym terminie.

4. Zasady prowadzenia Wstępnych Konsultacjach Rynkowych

  1. Wstępne Konsultacje Rynkowe prowadzone będą zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz treści i zasad zawartych w ogłoszeniu.
  2. Warunkiem udziału we Wstępnych Konsultacjach Rynkowych jest spełnienie łącznie wszystkich warunków, o których mowa w lit. a) – c):
    a) prowadzenie działalność w zakresie specjalistycznego projektowania zgodnego z przedmiotem Wstępnych Konsultacji Rynkowych na potwierdzenie czego Zgłaszający składa oświadczenie zawarte w Załączniku nr 1 do niniejszego Ogłoszenia;
    b) złożenie zgłoszenia, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia w terminie określonym w rozdziale III ust. 3, przez osobę umocowaną do reprezentacji Zgłaszającego, wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie jeżeli niniejsze nie wynika z reprezentacji, o której mowa w CEiDG lub KRS;
    c) złożenie formularza „szacunkowa wartość zamówienia”, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia.
  3. Zamawiający zweryfikuje spełnienie warunków udziału w zgłoszeniach nadesłanych w terminie i odrzuci te, które nie spełnią któregokolwiek z warunków udziału określonych w ust. 2 lit. a) – c).
  4. Zamawiający przyjmie do procedury ustalenia szacowanej wartości zamówienia tylko te zgłoszenia, które nie podlegały odrzuceniu.
  5. Do zgłoszenia należy dołączyć dokumenty stanowiące Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie osoby wyznaczonej do reprezentacji Zgłaszającego, jeżeli niniejsze nie wynika z reprezentacji, o której mowa w CEiDG lub KRS.
  6. Zamawiający zaznacza, że udział we Wstępnych Konsultacjach Rynkowych i złożone treści w Załączniku nr 2 przez wszystkie podmioty nie są zobowiązujące w stosunku do przyszłego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym temacie i posłużą Zamawiającemu tylko i wyłącznie do ustalenia szacowanej wartości zamówienia.
  7. Wstępne Konsultacje Rynkowe prowadzone będą w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w językach innych niż polski należy dołączyć tłumaczenia na język polski.
  8. Wstępne Konsultacje Rynkowe mają charakter jawny. Zamawiający nie ujawni w toku Konsultacji ani po ich zakończeniu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), jeżeli Zgłaszający, nie później niż wraz z przekazaniem informacji Zamawiającemu, zastrzegł, że przekazywane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym podmiotom.
  9. Wstępne Konsultacje Rynkowe prowadzone będą w formie elektronicznej lub korespondencji papierowej.
  10. Wstępne Konsultacje Rynkowe poprzedzają wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający informuje, iż wkład do Wstępnych Konsultacji Rynkowych przez podmioty zamierzające wziąć udział we Wstępnych Konsultacjach Rynkowych, jest traktowany jako zaangażowanie w przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz o wynikającej z tego konieczności uwzględnienia ww. faktu przy wypełnianiu formularza w trakcie docelowego postępowania publicznego.
  11. Poprzez udział we Wstępnych Konsultacjach Rynkowych, podmioty w nim uczestniczące udzielają zgody na wykorzystanie przekazywanych informacji na potrzeby przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  12. Termin zakończenia Wstępnych Konsultacji Rynkowych przewidywany jest na 31.05.2024.

4. Informacje niezbędne do przygotowania Załącznika nr 2

  1. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, pozwolenia na budowę wraz z ich uzyskaniem w imieniu Zamawiającego oraz skutecznego zgłoszenia robót budowlanych i wykonania robót budowlanych w zakresie przebudowy i remontu obiektów mostowych (7 szt.) zlokalizowanych na terenie założenia pałacowo parkowego w Mosznej (6 mostów zlokalizowanych na działce nr 306/2 k.m. 4 oraz 1 przepust zlokalizowany na działce nr 321/4, k.m. 4) wpisanego do Wojewódzkiego Rejestru Zabytków pod numerami decyzji: 1623/66 z 21.09.1966r., oraz 681/63 z 24.06.1963 r. oraz objęcie czynności nadzoru autorskiego.
  2. Użytkownikiem zespołu pałacowo-parkowego jest spółka Moszna Zamek Sp. z o.o.
  3. Przewidziany termin realizacji zamówienia dotyczący opracowania dokumentacji projektowo – kosztorysowej: 9 miesięcy.
  4. Główny kod CPV: 71322300 -4 usługi projektowania mostów.
  5. Zespół pałacowo – parkowy wpisany jest do Rejestru Zabytków Województwa Opolskiego pod numerami decyzji: 681/63 z 24.06.1963 r. 1623/66 z 21.09.1966 r. oraz 223/50 z dn. 8.05.1950 r.
  6. Lokalizację przedmiotowych obiektów przedstawia mapa nr 1.
  7. Charakterystyka obiektów uwzględnionych na mapie:

Most nr 1 – most zlokalizowany w ciągu alei lipowej stanowiący przeprawę nad kanałem parkowym dla ruchu pieszego i kołowego (pojazdy gospodarcze utrzymania terenów zielonych).

Obiekt wymaga przebudowy ustroju nośnego.

Ochrona konserwatorska – obiekt zlokalizowany jest na terenie wpisanym do Rejestru Zabytków Województwa Opolskiego, szczególnej ochronie podlega ażurowa balustrada.

Minimalny zakres projektu stanowiącego przedmiot niniejszego zadania obejmuje:

  • rozbiórkę istniejącego ustroju nośnego z zabezpieczeniem elementów objętych ochroną konserwatorską,
  • odtworzenie ustroju nośnego,
  • zabezpieczenie ustroju nośnego,
  • przykrycie ustroju nawierzchnią zastosowaną na dojazdach do obiektu,
  • oczyszczenie przyczółków,
  • iniekcji rys w przyczółkach,
  • wykonania poduszki betonowej pod podparcie ustroju nośnego na przyczółkach,
  • zabezpieczenie przyczółków preparatami hydrofobowymi,
  • ponowny montaż balustrad i wykonanie prac konserwatorskich przy nich.

Most nr 2 – kładka w ciągu pieszym na Wyspę Miłości, służąca jako przeprawa przez kanał parkowy dla ruchu pieszego.

Obiekt wymaga remontu, konieczne jest wzmocnienie środników dźwigarów w punktach podparcia.

Ochrona konserwatorska – obiekt zlokalizowany jest na terenie wpisanym do Rejestru Zabytków Województwa Opolskiego, mostek podlega ochronie konserwatorskiej.

Minimalny zakres projektu stanowiącego przedmiot niniejszego zadania obejmuje:

  • usunięcie zieleni z bezpośredniego otoczenia kładki,
  • usunięcia zanieczyszczeń z ław fundamentowych,
  • wykonanie ścianek zaplecznych ław fundamentowych, które będą skutecznie chronić ławy, podłożyskowe przed gromadzeniem się wilgoci,
  • wzmocnienie środników dźwigarów w punktach podparcia,
  • oczyszczenie konstrukcji,
  • wykonanie ponownej impregnacji pomostu,
  • wymiana nawierzchni.

Most nr 3 – przepust w ciągu spacerowym zlokalizowany po prawej stronie alei lipowej.

Obiekt wymaga gruntownego remontu ustroju nośnego.

Ochrona konserwatorska – obiekt zlokalizowany jest na terenie wpisanym do Rejestru Zabytków Województwa Opolskiego.

Minimalny zakres projektu stanowiącego przedmiot niniejszego zadania obejmuje:

  • usunięcie zieleni z obiektu,
  • usunięcie istniejącej nawierzchni i odkrycie sklepienia,
  • oczyszczenie elementów kamiennych oraz sklepienia przepustu metodą strumieniową ścierną,
  • wypełnienie ubytków spoin i wymianę cegieł z głębokimi ubytkami,
  • wykonanie powłoki hydrofobowej w otworze przepustu,
  • wykonanie warstwy wyrównawczej na sklepieniu,
  • ułożenie izolacji,
  • wykonanie warstwy ochronnej izolacji,
  • wykonanie nawierzchni np. z kamiennej kostki brukowej,
  • wykonania odprowadzenia wody opadowej poza obiekt,
  • podwyższenie balustrady w postaci nadbudowy kamiennej lub stalowych ram.

Most nr 4 – most w ciągu prawego łącznika alei lipowej, stanowiący przeprawę nad kanałem parkowym dla ruchu pieszego i kołowego (pojazdy gospodarcze utrzymania terenów zielonych).

Obiekt wymaga przebudowy ustroju nośnego.

Ochrona konserwatorska – obiekt zlokalizowany jest na terenie wpisanym do Rejestru Zabytków Województwa Opolskiego, szczególnej ochronie podlega balustrada.

Minimalny zakres projektu stanowiącego przedmiot niniejszego zadania obejmuje:

  • rozbiórkę istniejącego ustroju nośnego z zabezpieczeniem elementów objętych ochroną konserwatorską,
  • odtworzenie ustroju nośnego,
  • zabezpieczenie ustroju nośnego,
  • przykrycie ustroju nawierzchnią zastosowaną na dojazdach do obiektu,
  • oczyszczenie przyczółków,
  • iniekcji rys w przyczółkach,
  • wykonania poduszki betonowej pod podparcie ustroju nośnego na przyczółkach,
  • zabezpieczenie przyczółków preparatami hydrofobowymi,
  • ponowny montaż balustrad i wykonanie prac konserwatorskich przy nich.

Most nr 5 – most w ciągu lewego łącznika alei lipowej, służący jako przeprawa przez kanał parkowy dla ciągu spacerowego oraz jako przejazd gospodarczy dla pojazdów utrzymania zieleni w parku.

Obiekt wymaga przebudowy ustroju nośnego.

Ochrona konserwatorska – obiekt zlokalizowany jest na terenie wpisanym do Rejestru Zabytków Województwa Opolskiego, szczególnej ochronie podlega balustrada.

Minimalny zakres projektu stanowiącego przedmiot niniejszego zadania obejmuje:

  • rozbiórkę istniejącego ustroju nośnego z zabezpieczeniem elementów objętych ochroną konserwatorską,
  • odtworzenie ustroju nośnego,
  • zabezpieczenie ustroju nośnego,
  • przykrycie ustroju nawierzchnią zastosowaną na dojazdach do obiektu,
  • oczyszczenie przyczółków,
  • wykonania poduszki betonowej pod podparcie ustroju nośnego na przyczółkach,
  • zabezpieczenie przyczółków preparatami hydrofobowymi,
  • ponowny montaż balustrad i wykonanie prac konserwatorskich przy nich.

Most nr 6 – most w ciągu łącznika alei lipowej z cmentarzem, służący jako przeprawa przez kanał parkowy dla ciągu spacerowego oraz jako przejazd gospodarczy dla pojazdów utrzymania zieleni w parku.

Obiekt wymaga przebudowy ustroju nośnego.

Ochrona konserwatorska – obiekt zlokalizowany jest na terenie wpisanym do Rejestru Zabytków Województwa Opolskiego, szczególnej ochronie podlega balustrada.

Minimalny zakres projektu stanowiącego przedmiot niniejszego zadania obejmuje:

  • rozbiórkę istniejącego ustroju nośnego z zabezpieczeniem elementów objętych ochroną konserwatorską,
  • odtworzenie ustroju nośnego,
  • zabezpieczenie ustroju nośnego,
  • przykrycie ustroju nawierzchnią zastosowaną na dojazdach do obiektu,
  • oczyszczenie przyczółków,
  • wykonania poduszki betonowej pod podparcie ustroju nośnego na przyczółkach,
  • zabezpieczenie przyczółków preparatami hydrofobowymi,
  • ponowny montaż balustrad i wykonanie prac konserwatorskich przy nich.

Most nr 7 – most drogowy, stanowiący przeprawę przez Potok Nowoprudnicki.

Ochrona konserwatorska – obiekt zlokalizowany jest na terenie wpisanym do Rejestru Zabytków Województwa Opolskiego.

Minimalny zakres projektu stanowiącego przedmiot niniejszego zadania obejmuje:

  • oczyszczenie powierzchni części kamiennych oraz ceglanych,
  • naprawa uszkodzeń podniebienia sklepienia ceglanego,
  • usunięcie nawierzchni i odkrycie sklepienia oraz dokonanie napraw,
  • wykonanie warstwy ochronnej oraz wyrównawczej,
  • wykonanie izolacji i warstwy wyrównawczej oraz nawierzchni,
  • wypełnienie zarysowań na elementach kamiennych,
  • zabezpieczenie elementów poprzez hydrofobizację.

Dla obiektów o nr 1-6 w 2021 roku wykonano ekspertyzę techniczną, która wraz z protokołem z okresowego przeglądu stanu technicznego stanowią dokumenty do pobrania.*

Dla obiektu nr 7 w grudniu 2023 r. przeprowadzono okresowy przeglądu stanu technicznego, stanowiący dokument do pobrania.*

* Ekspertyzy i inne dokumenty stanowiące załączniki do pobrania zostały wytworzone na rzecz Zamawiającego.

  1. Zakres konieczny do wykonania – oddzielnie dla każdego z obiektów:
  • wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500.
  • wykonanie inwentaryzacji obiektu,
  • wykonanie niezbędnych ekspertyz, badań oraz innych koniecznych opracowań,
  • opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa niezbędnej do skutecznego zgłoszenia robót budowlanych i realizacji robót z uwzględnieniem zachowania ciągłości ruchu na obiekcie,
  • opracowanie programu prac konserwatorskich dla elementów objętych ochroną konserwatorską,
  • uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami dokumentów typu: zgody, uzgodnienia, opinie, sprawozdania, decyzje, pozwolenia itp.,
  • wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
  • wykonanie przedmiarów robot,
  • wykonanie kosztorysów inwestorskich,
  • sporządzenie zestawienia kosztorysów z podaniem kwoty netto/brutto wraz z podziałem na wszystkie branże,
  • aktualizacja – w razie potrzeby – kosztorysów inwestorskich w okresie roku od daty odbioru dokumentacji,
  • uzyskanie stosownych zgód na odstępstwa od przepisów, jeśli będą wymagane.
  1. Określenie ilości poszczególnych opracowań:
  • aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500 – 2 szt. dla każdego obiektu,
  • inwentaryzacja budowalna – 2 egz. dla każdego obiektu,
  • Program prac konserwatorskich – 3 egz. dla każdego obiektu,
  • Projekt budowlany: 3 kpl. dla każdego obiektu

– Projekt zagospodarowania terenu (PZT)

– Projekt architektoniczno-budowlany (PAB)

– Projekt techniczny (PT),

  • Projekt wykonawczy – 3 egz. dla każdego obiektu,
  • Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) – 3 egz. dla każdego obiektu,
  • Przedmiar robót – 3 egz. dla każdego obiektu,
  • kosztorys inwestorski – 3 egz. dla każdego obiektu,
  • wersja elektroniczna z uwzględnieniem opracowań dla wszystkich obiektów zapisana na nośniku elektronicznym.
  1. Wymagania w zakresie uprawnień autorów opracowań:
    a) Projekty przebudowy i remontu obiektów – uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej – mostowej bez ograniczeń, o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt. 3) ppkt a) oraz art. 15a ust. 6 Ustawy dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), zwaną dalej Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
    b) Program prac konserwatorskich – Dyplomowany konserwator zabytków w dziedzinie konserwacja i restauracji elementów i detali architektonicznych, spełniający wymagania, o których mowa w art. 37a pkt 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.).
  2. Nadzór autorski – zakres:
  • Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi, wykonywanymi na podstawie zamawianej dokumentacji projektowo – kosztorysowej. Do ustalenia zakresu oraz sposobu wykonania nadzoru autorskiego zastosowanie mają przepisy Prawa budowlanego.
  • Nadzór autorski pełniony będzie do momentu uzyskania przez Zamawiającego zgody właściwego organu nadzoru budowlanego na użytkowanie obiektów.
  • Nadzór autorski sprawowany będzie na pisemne wezwanie Zamawiającego w formie pobytów na terenie budowy.
  • Czynności nadzoru autorskiego będą wykonywane zarówno przez wizyty na budowie, jak i nadzór bez konieczności wizyt na budowie, przy czym zamiast budowy mogą to być inne miejsca wskazane przez Zamawiającego, np. siedziba Zamawiającego lub inne.
  • Przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru autorskiego przez każdego z projektantów we wskazanym miejscu.
  • Zamawiający przewiduje nie więcej niż 30 pobytów. Ilość pobytów może ulec zwiększeniu na zasadzie wprowadzenia zmiany do Umowy w formie aneksu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub wdrożeniu prawa opcji.

Klauzula informacyjna RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:

1)  administratorem danych osobowych jest Marszałek Województwa Opolskiego, adres: ul. Piastowska, 45-082 Opole;

2)  administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@opolskie.pl;

3)  administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO;

4)  dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);

5)  administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;

6)  mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:

1)  Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, tj. ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2006 r. nr 97, poz. 673);

2)  przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;

3)  podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celów;

4)  administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany oraz profilowaniu w oparciu o Państwa dane osobowe.

Wykaz załączników

  1. Załącznik nr 1 – ZGŁOSZENIE DO UDZIAŁU WE WSTĘPNYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH,
  2. Załącznik nr 2 – FORMULARZ „SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA”,
  3. Załącznik nr 3 – folder skompresowany: Ekspertyzy i inne dokumenty stanowiące załączniki do pobrania, wytworzone na rzecz Zamawiającego,
  4. Mapa nr 1.
Data ważności:30.06.2024
Osoba odpowiedzialna:Stanisław Gałka
Typ:Rozeznanie rynku

Załączniki

Metryczka

Wytworzono: 29.04.2024
Wytworzono przez: Stanisław Gałka
Opublikowano: 29.04.2024, 12:45
Opublikowano przez: Artur Ślimak
Zmodyfikowano: 25.06.2024, 13:37
Zmodyfikowano przez: Artur Ślimak
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 220

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry