Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. Spotkanie Podsumowujące Ogólnopolski Konkurs na Limeryk

W dniu 20.09.2023 r. została złożona przez Stowarzyszenie Pegaz  oferta na realizację zadania publicznego pn. „Spotkanie Podsumowujące Ogólnopolski Konkurs na Limeryk” stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Złożoną ofertę zamieszcza się:

  • w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego;
  • na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, adres: Piastowska 14, 45-082 Opole;
  • na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, pod adresem: https://www.opolskie.pl/

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) każdy w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.

Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia, tj. do dnia 02.10.2023 r., w jednej z wybranych form:

  • mailowo na adres dkd@opolskie.pl ,
  • osobiście, w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, w:
    1. punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu,
      Piastowska 14 w Opolu,
    2. Departamencie Kultury i Dziedzictwa Regionalnego, ul. Żeromskiego 3 w Opolu,
  • listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14,
    45-082 Opole.

    Dla zachowania terminu wniesienia uwag liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.

Data ogłoszenia:25-09-2023
Data ważności:02-10-2023
Osoba odpowiedzialna:Agnieszka Kamińska - Dyrektor Departamentu Kultury i Dziedzictwa Regionalnego

Załączniki

Metryczka

Wytworzono: 20.09.2023
Wytworzono przez: Stowarzyszenie Pegaz
Opublikowano: 25.09.2023, 08:09
Opublikowano przez: Dajana Biedroń
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 16

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry