Ogłoszenie zapytania ofertowego na realizację zadania inwestycyjnego pn. “ekoZamek Moszna – termomodernizacja budynku zamku przy ul. Zamkowej 1 w Mosznej” – montaż instalacji wentylacji mechanicznej.

Zapytanie ofertowe

W związku z realizacją projektu pn. „ekoZamek Moszna – termomodernizacja budynku zamku przy ul. Zamkowej 1 w Mosznej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020 w ramach Osi priorytetowej III – Gospodarka niskoemisyjna, Działania 3.2 – Efektywność energetyczna, Poddziałania 3.2.2 – Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Aglomeracji Opolskiej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Samorząd Województwa Opolskiego ogłasza stosując zasadę konkurencyjności, o której mowa m.in. Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020, postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego.

 

Nr identyfikacyjny projektu: RPOP.03.02.02-16-0014/17-00

 

Zamówienie realizowane jest w trybie art. 4 pkt 8 w związku z art. 6a ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych  (Dz.U. z 2018 r. poz.1986 ze zm.).

 

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Województwo Opolskie

  1. Piastowska 14

45-082 Opole

NIP: 754-307-75-65

 

Osoby do kontaktu:

Jadwiga Jankowska – Biuro Skarbu Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, e-mail: j.jankowska@opolskie.pl tel. (77) 44 82 193.

Bartłomiej Orpel – Biuro Skarbu Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, e-mail: b.orpel@opolskie.pl  tel. (77) 54 16 460.

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
  • Przedmiotem zapytania jest wykonanie zadania inwestycyjnego w ramach projektu „ekoZamek Moszna – termomodernizacja budynku zamku przy ul. Zamkowej 1
    w Mosznej” – montaż instalacji wentylacji mechanicznej
    . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na montażu instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w Zamku w Mosznej obsługującej pomieszczenia drugiego piętra – sześć pokoi hotelowych, salę jadalną oraz aneks kuchenny, według dokumentacji projektowej pn. „Montaż instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskaniem ciepła w zamku Moszna” autorstwa firmy PONASAN Paweł Sylwestrzak (załącznik nr 1).

 

 

 

  • Miejsce realizacji inwestycji: budynek zamku w Mosznej, ul. Zamkowa 1, gmina Strzeleczki. Obiekt wpisany jest do Wojewódzkiego Rejestru Zabytków pod numerem 681/63 z dnia 24.06.1963r. oraz 1623/66 z dnia 21.09.1966r. Użytkownikiem zamku jest spółka Moszna Zamek sp. z o.o.
  • Nazwa i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):

45 33 12 00 – 8    instalowanie urządzeń wentylacji i klimatyzacji.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W ZAMÓWIENIU:

O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który zapewni kierowanie  robotami przez osobę posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2018r. poz. 2067 ze zm.). oraz do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 ze zm.).

Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3, o zapewnieniu wykonania przedmiotu zamówienia przez osobę posiadającą w/w uprawnienia. Dokument poświadczający w/w uprawnienia, powinien być złożony przez wybranego Wykonawcę w dniu podpisania umowy.

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Oferta musi zostać złożona na Formularzu ofertowym (załącznik nr 2). Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisała osoba uprawniona do reprezentowania Oferenta przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną. Oferent powinien podać w ofercie cenę za kompletną realizację przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach zamówienia oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta i Zapytaniu ofertowym. Cenę należy wyrazić w PLN, cyfrowo i słownie do dwóch miejsc po przecinku oraz netto i brutto. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, rozpatrywane będą wyłącznie oferty obejmujące pełny zakres przedmiotu zamówienia. Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu. Oferta musi być wypełniona we wszystkich polach. Do oferty muszą  zostać dołączone wszystkie wymagane  załączniki, tj. wypełniony załącznik nr 2, załącznik nr 3, załącznik nr 4 oraz zaparafowany na każdej stronie załącznik nr 5. Oferty przygotowane
w inny niż wyżej opisany sposób nie będą podlegały ocenie.

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
  • Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: bsw@opolskie.pl, w tytule proszę wpisać: „ekoZamek – wentylacja”,

 

 

  • Ofertę można przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego – Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Biuro Skarbu Województwa, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, z dopiskiem: „ekoZamek – wentylacja”,
  • Oferty można składać osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne „Ostrówek”, pok. 2-3 Opole, ul. Piastowska 14.

W przypadku przekazywania dokumentacji pocztą tradycyjną bądź poprzez dostarczenie do siedziby Zamawiającego, formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożony w oryginale. Inne dokumenty składane są w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji.

W przypadku przekazywania dokumentacji drogą elektroniczną, załączane skany winny być wykonane odpowiednio z dokumentów będących oryginałami lub z uwierzytelnionych kopii.

Termin związany ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 6 lutego 2019r. w dniu 13 lutego 2019r.

  

W przypadku ofert przesyłanych pocztą, termin uznaje się za zachowany pod warunkiem wpłynięcia oferty do siedziby Zamawiającego w w/w terminie.

W przypadku ofert przesłanych pocztą elektroniczną termin uznaje się za zachowany pod warunkiem otrzymania przez Zamawiającego oferty najpóźniej w w/w terminie i na adres mailowy wskazany w pkt. 5. 1).

 

  1. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
  • Spośród ofert spełniających wszystkie wymogi Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
  • Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wyżej wymienionym wymaganiom i uzyska łącznie najwięcej punktów w oparciu o podane niżej kryteria oceny ofert.
  • Postępowanie może zakończyć się wyborem jednego wykonawcy. Oferta niespełniająca wymogów formalnych określonych w Zapytaniu Ofertowym, podlega odrzuceniu.
  • Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryterium:

 

Opisanie kryteriów i sposobu ich obliczania Znaczenie (np. waga w %)
1.  Cena:

Cena oferty brutto (C) z wagą 50 % zostanie obliczona w następujący sposób:

najniższa cena  brutto w zł

C  =     ——————————————  x 100 pkt x 50 %

cena ocenianej oferty brutto w zł

50
2.  Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

– do 10 tygodni od dnia podpisania umowy – 100 pkt,

– do 12 tygodni od dnia podpisania umowy – 60 pkt,

– do 14 tygodni od dnia podpisania umowy – 40 pkt.

30
3. Okres gwarancji:

– do 2 lat – 0 pkt,

– 3 lata – 60 pkt,

– 4 lata – 80 pkt,

– powyżej 5 lat – 100 pkt.

10
4. Termin usunięcia awarii w okresie trwania gwarancji:

– od 1 do 2 dni – 100 pkt.

– od 3 do 4 dni – 60 pkt.

– od 5 do 6 dni – 40 pkt.

– 7 dni – 0 pkt.

Jeżeli Wykonawca zaoferuje 8 dni i więcej to oferta oceniona zostanie jak dla 7 dni.

10

 

  • Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty z rażąco niską ceną w stosunku do cen rynkowych.
  • Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty i ogłosi wyniki na portalu Baza Konkurencyjności.
  • Jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia propozycji zawarcia umowy z oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejsza spośród pozostałych złożonych ofert.

 

  1. INFORMACJA NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmiotu, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy
a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
    w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
    w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

  1. WARUNKI DOKONANIA ZMIANY UMOWY:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:

  • gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z konieczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,

 

  • gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienie ma zastąpić nowy Wykonawca na skutek ogłoszenia upadłości Wykonawcy.

 

  1. INFORMACJE DODATKOWE:
    • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
    • Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania ofertowego i Formularza ofertowego w przypadku błędów w zapytaniu ofertowym przed upływem terminu na składanie ofert, konieczność dokonania uzupełnień w takim wypadku Zamawiający:
      1. poinformuje o dokonanej zmianie w sposób właściwy dla upublicznienia niniejszego Zapytania ofertowego,
      2. poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty,
      3. wydłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach składanych przez oferentów.
    • Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w myśl art.66 Kodeksu Cywilnego, nie jest aukcją ani przetargiem w rozumieniu 701 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień Publicznych.
    • Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
    • Złożenie oferty w ramach Zapytania ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem zasad określonych w zapytaniu ofertowym.
    • Zamawiający ma prawo do anulowania części lub całości zapytania ofertowego w każdym momencie postępowania.

 

  1. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert bądź unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  • W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.

 

  1. Załączniki:
  • Załącznik nr 1 – dokumentacja projektowa:

– Projekt budowlany,

– Projekt wykonawczy,

– Przedmiar robót,

– Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

  • Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy.
  • Załącznik nr 3 – oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w zamówieniu.
  • Załącznik nr 4 – oświadczenie o niekaralności.
  • Załącznik nr 5 – projekt umowy.
Data ważności:15.02.2019
Osoba odpowiedzialna:Bożena Rogowska
Typ:Zakupy RPO WO 2007-2013/RPO WO 2014-2020/PO KL

Załączniki

Metryczka

Wytworzono: 25.01.2019
Wytworzono przez: Bożena Rogowska
Opublikowano: 25.01.2019, 14:11
Opublikowano przez: Mariusz Kozok
Zmodyfikowano: 06.02.2019, 13:13
Zmodyfikowano przez: Mariusz Kozok
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 125

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry